فسخ قرارداد‌های راکد در شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از فسخ قرارداد‌های راکد شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل می گوید: عزم جدی مسئولان استانی، حمایت همه‌جانبه از تولید و سرمایه گذاری است که در این راستا، از همه ظرفیت‌های ممکن برای افزایش تولید و اشتغال استفاده خواهیم کرد.

به گفته او، رویکرد اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، همواره با نگاه تعاملی و حمایت گرایانه از واحدهای تولیدی بوده است.

علایی ضمن تشریح اهم برنامه‌های این شرکت در سال جدید، گفت: برای تحقق این هدف مهم، شرکت شهرک‌های صنعتی برنامه‌های مختلفی را در راستای حمایت از تولید و اشتغال به واحدهای تولیدی ارائه می‌دهد تا ضمن ایجاد بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری، نسبت به توسعه صنعتی استان نیز کمک شایانی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در ادامه تعامل گسترده با دستگاه‌های اجرایی را از رویکردهای اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی در سال رشد تولید برشمرد و افزود: برای توسعه صنعتی استان و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاران، نیازمند کمک و همراهی دستگاه‌های خدمت رسان و سازمان‌های دخیل در توسعه شهرک‌های صنعتی هستیم که به طور حتم با کمک مسئولان استانی و با تعامل مناسب با این دستگاه‌ها، تلاش خواهیم کرد تا بسترهای لازم سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی را فراهم سازیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.