رشد و توسعه صنعتی اردبیل در گرو توانمندی و استعداد کارگران است

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت:رشد و توسعه صنعتی استان در گرو توانمندی و استعداد کارگران تلاشگر و نوآور است.

هاشم علایی افزود: وظیفه ما مسئولان هموار کردن مسیر تولید است تا با ایجاد زمینه‌های تولید و اشتغال، کمک کنیم تا آسایش خاطر و امنیت شغلی این قشر زحمت کش و ایجاد اشتغال برای فرزندان آن‌ها مهیا شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در مراسم تجلیل از کارگران چند واحد تولیدی به مناسبت فرا رسیدن روز کار و کارگر عنوان کرد: کارگران در خط مقدم تولید هستند و به عنوان سربازان جنگ اقتصادی، با همه توان تلاش می‌کنند تا نیاز‌های کشور را برآورده سازند.

علایی همچنین در جریان بازدید از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی اردبیل ۲ ضمن خداقوت و خسته نباشید به پرسنل و کارگران سخت‌کوش این واحد‌های تولیدی، اظهار داشت: گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی است تا قدردان زحمات کارگران پرتوان و تلاشگر باشیم.

او ادامه داد: کارگران به عنوان ستون اصلی تولید و توسعه اقتصادی استان، نیازمند توجه جدی هستند که باید تلاش کنیم از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای حمایت از این قشر کوشا و بی ادعا استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به عنوان یک شرکت توسعه‌ای تلاش می‌کند با ایجاد زیرساخت‎ها و مهیا کردن بستر‌های سرمایه گذاری، نسبت به گردش چرخ‌های اقتصاد استان کمک کند.

شایان ذکر است بازدید از واحد‌های تولیدی ارس تجهیز، رویای هفت آسمان و آرتا سرام قائم در شهرک صنعتی اردبیل ۲، از جمله برنامه‌های بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در روز گرامیداشت کار و کارگر بود.

در پایان این بازدیدها، طی اهدای لوح و شاخه گلی از زحمات کارگران این واحد‌های تولیدی تشکر و قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.