فراخوان جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی گوهرشاد منتشر شد

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:جشنواره پوشش ایرانی اسلامی با هدف بیان رابطه نشاط اجتماعی با مسئله حیا و عفاف در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی این استان از برگزاری جشنواره پوشش اسلامی گوهرشاد خبر داد و گفت: ارائه راهکارهای برون رفت از وضعیت انفعالی در حوزه حجاب و عفاف، تثبیت مفهوم زیبایی اصیل به عنوان رویکرد فرهنگی و رسانه‌ای در ارتباط با حجاب ایرانی اسلامی، بیان رابطه امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی با مسئله حیا و عفاف در جامعه از جمله محورهای این جشنواره است.
 
تاج‌گل اهل دشتی می گوید: راهکارهای عملی برای نهادینه کردن حجاب و حیاء در جامعه، تجربه موفق امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی در زمینه حجاب و عفاف و نمود آن در پوشش زنان لر از دیگر محورهای این جشنواره است.
 
او گفت: علاقمندان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب نماهنگ، انیمیشن، فیلم کوتاه، وبلاگ نویسی، شعر، موشن گرافیک، پادکست، طرح گرافیکی، نمایشنامه و فیلم نامه، نماهنگ و کلیپ، مقاله و یادداشت تا ۱۵ خرداد سال جاری به شماره ۰۹۱۷۱۴۶۹۹۴۰ پیام رسان ایتا ارسال کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.