آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اردبیل آغاز شد.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده گفت: ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اردبیل ویژه خواهران و برادران بالای ۱۸ سال سازمان اوقاف و امور خیریه از امروز آغاز شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه علاقمندان می‌تواننند با مراجعه به سایت www.quraniran.ir از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه تا ۱۵ خرداد اقدام کنند، می گوید: در صورتی که متقاضیان شرکت‌کننده امکان ثبت‌نام از طریق سایت را ندارند می‌توانند با مراجعه به اداره امور قرآنی استان مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

به گفته او، رشته‌های در نظر گرفته شده برای شرکت متقاضیان شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۵ جز، دعاخوانی، اذان، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مدیحه‌سرایی و همخوانی است.

حجت‌الاسلام ستوده گفت: متقاضیان به‌طور همزمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در ۳ رشته از جمله یکی از رشته‌های انفرادی آوایی شامل قرائت تحقیق و ترتیل، رشته‌های حفظ، اذان و دعاخوانی و یک‌رشته گروهی شامل مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل می گوید: همچنین علاوه بر رشته‌های فوق و به‌منظور ترویج معارف عمومی قرآن کریم و آشنایی با آن، تمام شرکت‌کنندگان می‌توانند، دریکی از رشته‌های معارفی بخش عمومی شامل ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن و در بخش تخصصی شامل معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه، معارف صحیفه سجادیه ثبت نام کنند که آزمون آن نیز به‌صورت کتبی خواهد بود و همچنین منابع موردنیاز و آئین‌نامه مسابقات از سایت قرآن ایران قابل دریافت است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.