مسابقات سراسری قرآنی نیروی زمینی ارتش در اردبیل برگزار می شود

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: مسابقات سراسری قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نهم آذر ماه در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام بهنام امیری، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل در جمع خبرنگاران افزود: در این مسابقه 400 نفر از فعالان قرآنی در رشته مختلف مشارکت خواهند داشت.

وی اظهار داشت: برنامه های فرهنگی هنری و قرانی در ارتش با استقبال کارکنان و سربازان وظیفه مواجه شده و مقرر است این برنامه ها در آینده گسترش بیشتری یابد .

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل با بیان اینکه ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی وظیفه همگانی است افزود: دستورالعمل های لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی در قالب 12 طرح با هدف بالا بردن روحیه همفکری و تقویت باور های دینی ابلاغ شده است.

امیری بیان کرد: براساس این دستورالعمال کلاس های قرآنی برای سربازان و کارکنان و خانواده های آنان بصورت مداوم برگزار می شود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه در جامعه گفت: با بصیرت و ولایتمداری مردم تمام نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده و روز به روز به اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.

وی گفت: وحدت و همدلی نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران مثال‌زدنی است و در سایه این وحدت کشورمان به امنیت همه‌جانبه دست یافته است.

انتهای پیام/ح

ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی وظیفه همگانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.