جذب سرمایه‌گذار و اجرای پروژه‌های مشارکتی از سوی شورا‌ها دنبال شود

استاندار اردبیل با بیان اهمیت تولید منابع در استان و نقش آن در پیشرفت، اعضای شورا‌های شهر و روستا را به جذب سرمایه‌گذاران و اجرای پروژه‌های مشارکتی فراخواند.

سیدحامد عاملی در همایش شورا‌های استان بیان کرد: با توجه به اهمیت تولید منابع در استان اردبیل و نقش آن در پیشرفت، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه‌گذاران و اجرای پروژه‌های مشارکتی از سوی شورا‌های شهر و روستا ضروری بوده که در این راستا تعریف و اختصاص مشوق‌های سرمایه‌گذاری هم مورد نیاز است.

او افزود: لازم است همه مسؤولان چه نماینده دولت و چه منتخبان مردم، با همدلی و وحدت، در حیطه وظیفه خود اقدامات موثری برای استان اردبیل انجام دهند تا گوشه‌ای از کمبود‌های سالیان گذشته استان جبران شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: با توجه به کمبود فضا و تخت بیمارستانی و همچنین کمبود سرانه فضای آموزشی در استان اردبیل، انجام وظایف و اقدامات دلسوزانه در حین مسؤولیت، گامی برای کاهش کمبود‌ها است.

عاملی اظهار کرد: نامگذاری روز‌ها به نام اقشار مختلف، بهانه‌ای برای یادآوری تلاش‌های این اقشار و برنامه‌ریزی برای اقدامات مطلوب‌تر و خدمات بهینه‌تر به مردم است.

گفتنی است؛ در این مراسم از اعضای شورا‌های پیشکسوت، شورا‌های ایثارگر، شورا‌های موفق، شورایاران و شوراباوران تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.