نقش‌آفرینی شورا‌ها در مسیر بالندگی کشور ضروری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تشکیل شورا‌های اسلامی در کشور را از جمله برکات انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد و نقش‌آفرینی این نهاد را در مسیر بالندگی کشور ضروری دانست.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان گفت: بی‌تردید، تشکیل شورا‌های اسلامی در کشور ما که به پشتوانه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با اراده و رأی مستقیم مردم عملی شده، از جمله برکات انقلاب شکوهمند اسلامی و مصادیق بارز بهره‌گیری از خرد جمعی در محقق ساختن اهداف متعالی نظام به‌شمار می‌رود.

او افزود: اثرگذاری این نهاد اجتماعی در ابعاد مختلف زندگی عمومی مردم اهمیتی خاص به آن بخشیده و نقش‌آفرینی شورا‌ها را در مسیر بالندگی کشور ضروری ساخته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تبریک روز شورا‌ها به خادمان مردم ولایی استان در شورا‌های اسلامی شهری و روستایی، تصریح کرد: از تمامی این عزیزان انتظار است با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی و مد نظر قراردادن رهنمود‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب که همواره بر حل عمل‌گرایانه مشکلات مردم تأکید فرموده‌اند، همراه و همدل با یکدیگر و دوشادوش سایر مسؤولان محلی، به‌صورت مستمر برای خدمت‌رسانی ماندگار به مردم عزیزمان تلاش شود تا در مسیر رشد و پیشرفت روزافزون استان اردبیل، شاهد برداشته شدن گام‌های بزرگ‌تر باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.