آیین‌نامه تشکیل شورای اطلاع‌رسانی شهرستان‌های استان سمنان مصوب شد

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان گفت: آیین‌نامه تشکیل این شورا در شهرستان‌ها با تاکید استاندار و به عنوان اقدام خلاقانه شورای اطلاع‌رسانی استان مصوب شد.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در حاشیه نشست شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان با اشاره به خلاء ارتباط اداره‌ها با رسانه‌ها در شهرستان‌های استان سمنان افزود: تشکیل شورای اطلاع‌رسانی به ریاست فرمانداران با اولویت شهرستان‌های پرجمعیت تلاشی برای تقویت اطلاع‌رسانی است.

وی خاطر نشان کرد: نشست امروز شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان با حضور رسانه‌های این استان وارد مرحله جدیدی شد و رنگ و بوی دیگری گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف ساختاری شورای اطلاع‌رسانی استان حضور نداشتن شمار بیشتری از فعالان رسانه‌ای در این شورا بود که این نقص رفع شد.



وی افزود: ارزیابی عملکرد مدیران به وسیله شورای اطلاع‌رسانی و تبادل نظر درباره چگونگی ارزیابی از دیگر موارد مطرح شده در شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان بود.

فلاح تصریح کرد: طبق قانون بخشی از امتیازات جشنواره شهید رجایی مربوط به بخش اطلاع‌رسانی است و اعضای شورا درباره ساز و کار ارزیابی مدیران در این بخش بحث و تبادل نظر کردند و نتیجه‌گیرب درباره این موضوع به جلسات آینده موکول شد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان گفت: تلاش بیش از پیش اصحاب رسانه در تولید محتوا به مناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه (س)، دهه کرامت، روز دختر و تبلیغ و ترویج مناسب فرهنگ ایرانی اسلامی و شعائر از دیگر موارد مطرح شده در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان بود.

فلاح افزود: تجلیل و تکریم دختران موفق در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی و ورزشی توسط دستگاه‌های اجرایی استان در دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر از دیگر موارد مطرح شده در شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.