تلاش برای رشد و ارتقای جایگاه ورزش قهرمانی کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر توسعه ورزش قهرمانی در استان تاکید کرد و گفت : از هیات‌های ورزشی که در زمینه ورزش قهرمانی عملکرد بهتری دارند، حمایت ویژه خواهیم کرد.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تلاش برای رشد و ارتقای جایگاه ورزش قهرمانی کرمانشاه خبرداد و گفت : در این راستا با تعدادی از هیات‌هایی که در حوزه قهرمانی شاخص هستند، نشست‌هایی را برگزار و از آن‌ها حمایت بیشتری خواهیم کرد.

وی یکی از راه‌های رشد و توسعه ورزش قهرمانی کرمانشاه را میزبانی اردوی تیم‌های ملی و مسابقات بین‌المللی و قهرمانی کشور عنوان کرد و افزود: از آنجایی که در این میزبانی‌ها، نفرات نخبه رشته‌های ورزشی مختلف به کرمانشاه خواهند آمد، زمینه‌ای فراهم می‌شود تا ورزشکاران ما نیز از نظر تکنیکی و تاکتیکی تجربیات بیشتری کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: باتوجه به نقش مهمی که میزبانی مسابقات بین‌المللی می‌تواند در رشد ورزش قهرمانی استان داشته باشد، برای همین پیگیری‌هایی را برای اخذ میزبانی چند رویداد جهانی و بین‌المللی در کرمانشاه آغاز کرده ایم.

وی ادامه داد: مسابقات کونگ فو قهرمانی جهان، مسابقات جهانی بدنسازی، رقابت‌های بین‌المللی سنگ نوردی، پینگ پنگ و شطرنج از جمله مسابقاتی است که در خواست میزبانی آن‌ها را داده‌ایم و رایزنی‌های در این رابطه انجام شده است.

حاتمی خاطرنشان کرد: از طرفی تاکید داریم که رشته‌های قهرمان پرور باید در هر فصل مسابقات استانی در همه رده‌های سنی و در هر دو بخش بانوان و آقایان را برگزار کنند، چراکه هرچه مسابقات بیشتر باشد، ورزشکاران و استعداد‌های جدیدی شناخته می‌شوند و باعث رشد آن رشته ورزشی می‌شود.

وی تاکید کرد: به همه هیات‌های ورزشی استان تاکید کرده‌ایم که باید همه اعزام‌ها به مسابقات کشوری را انجام دهند و بهانه نبود بودجه را نیاورند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه این اداره کل امسال حمایت‌های مالی خوبی را از هیات‌های ورزشی داشته، اعلام کرد: البته در تخصیص اعتبار به هیات‌های ورزشی شاخص‌ها و آیتم‌های مختلفی را در نظر گرفته‌ایم و به هر هیات بر اساس این شاخص‌ها و فعالیت‌هایی که داشته، اعتبارات تزریق کرده‌ایم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.