حضور سه کاراته کار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی و جودوکار کرمانشاهی در رقابت های چندجانبه روسیه

سه نفر از کاراته کا‌های استان کرمانشاه موفق شدند در رقابت‌های انتخابی تیم ملی با پشت سرگذاشتن حریفان خود جواز حضور در اردوی تیم ملی را در ۲ بخش آقایان و بانوان کسب کنند.

مرحله نخست پیکار‌های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان در بخش آقایان و بانوان در سالن شهید افراسیابی استان تهران برگزار شد در بخش بانوان و در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم آتوسا گلشادنژاد از کرمانشاه به اردوی تیم ملی راه یافت.

در بخش آقایان در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم علی مسکینی و در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم مهدی خدابخشی هر دو از استان کرمانشاه توانستند جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کنند.

این دوره از اردو‌ها برای کسب آمادگی جهت مسابقات آسیایی هانگژو است مرحله دوم انتخابی تیم ملی طی روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

از استان کرمانشاه پگاه زنگنه به عنوان مربی تیم ملی بانوان در اردوی تیم ملی حضور دارد.

جودکار کرمانشاهی در مسابقات بین‌المللی روسیه شرکت کرده است

امید پیوندی، جودوکار وزن ۶۶ کیلوی کرمانشاهی در قالب تیم ملی نوجوانان در مسابقات بین‌المللی روسیه شرکت کرده است.

تیم ملی جودوی نوجوانان کشورمان با ترکیب ۹ ملی‌پوش در تورنمنت چندجانبه روسیه شرکت کرد.

«امید پیوندی» جودوکار وزن ۶۶ کیلوی کرمانشاهی در قالب تیم ملی نوجوانان در مسابقات بین‌المللی روسیه شرکت کرد، این رقابت‌ها از روز هشتم اردیبهشت‌ماه در شهر «چیلیابیسنک» آغاز و تا دهم همین‌ماه ادامه داشت.

پس از پایان مسابقات، جودوکاران کشورمان به مدت یک هفته اردوی مشترک با جودوکاران روسی خواهند داشت.

امیر قاسمی‌نژاد به‌عنوان سرمربی و بهزاد وحدانی به‌عنوان مربی، تیم ملی را همراهی و محمدصابر گرایلی، نایب‌رئیس فدراسیون جودو و رئیس کمیته فنی فدراسیون جودو در کنار ملی‌پوشان حضور دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.