شرکت ایران خودرو کرمانشاه واحد نمونه ملی شد

شرکت ایران خودرو کرمانشاه در چهارمین جشنواره ملی امتنان تندیس واحد نمونه ملی را دریافت کرد.

در مراسمی که روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی کار و کارگر در شرکت مپنا با حضور ریاست جمهور برگزار شد از مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه بعنوان مدیرعامل واحد برتر ملی و نمونه کشوری در سی و چهارمین جشنواره ملی امتنان تقدیر و تندیس واحد نمونه ملی توسط ریاست جمهور به وی اعطا شد.

شرکت ایران خودرو کرمانشاه توانسته با کسب امتیاز در مولفه‌های همچون اخذ گواهینامه‌های بین المللی، طراحی و اجرای چندین طرح دانش بنیان، حفظ و افزایش نیروی انسانی، توجه ویژه به مسائل رفاهی کارکنان، افزایش ظرفیت مستمر تولید، افزایش کیفیت محصول مطابق با دستورالعمل‌های گروه صنعتی ایران خودرو، شناسایی و بکارگیری جوانان نخبه، آموزش مستمر کارکنان و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کم برخوردار به این عنوان دست یابد.

محمد ملکی مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه گفت: این شرکت در میان ۴۰ هزار متقاضی که ۱۷۰ طرح آن به مرحله ملی وارد شده بود به این عنوان دست یافته است.

جشنواره ملی امتنان همه ساله با هدف شناسایی نخبگان حوزه کار و تولید و در جهت تجلیل از واحد‌های برتر ملی، کارگروه‌های برتر و کارگران نمونه برگزار می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.