تامین بازار داخل و صادرات محصولات شرکت خمیرمایه

مدیر شرکت خمیرمایه اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه ظرفیت اسمی تولید شرکت ۱۰ تن در روز و ۳۰۰ تن در ماه است گفت : این ظرفیت در حال حاضر به ۳۶۰ تن رسیده است.

خسروی مدیر شرکت خمیرمایه اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه طرح توسعه در بخش‌های مختلف شرکت توسط سازنده پیش بینی شده است، گفت : در بخش‌های روتاری، خشک کن و مخازن ملاس این توسعه صورت می‌پذیرد و تنها در بخش فرمانتورهه محدودیت وجود دارد که در صورت اضافه کردن ۲ فرمانتور به مجموعه ظرفیت تولید تا سه برابر انجام می‌شود. 

خسروی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با نام افزایش تولید و مهار تورم ادامه داد: در راستای عملی شدن شعار سال و برساس منویات معظم له طرح توسعه این واحد تولیدی حتما اجرایی خواهد شد. 

مدیر عامل شرکت خمیرمایه اسلام‌آباد غرب ادامه داد: در ۳۱ استان کشور نمایندگی فعال این شرکت وجود دارد و علاوه بر تامین نیاز داخلی بازار، محصول مازاد این شرکت به کشور‌های آسیایی، اروپایی و آمریکای شمالی صادر می‌شود و محصولات تولیدی مورد استقبال خریداران داخلی و خارجی است. 

این مسئول با بیان اینکه از ۱۷۰ کارکنان شرکت ۱۵۰ نفر در شرکت و ۲۰ نفر در دفتر مرکزی هستند، ادامه داد: از مجموع ۱۵۰ نفر شاغل ۱۳ درصد خانم و ۸۷ درصد آقا هستند. 

خسروی بیان داشت: از مجموع ۱۵۰ نفر شاغل این شرکت ۹۱.۳ بومی استان و ۸.۷ از استان‌های هم جوار هستند و از مجموع ۱۳۷ نفر بومی استان ۶۳ درصد آن بومی شهرستان اسلام آباد غرب هستند. 

مدیر عامل شرکت خمیرمایه اسلام‌آباد غرب با اشاره به انتشار بوی نامطبوع پسماند این کارخانه در فصل تابستان و گرما تصریح کرد: بار‌ها از مردم منطقه عذرخواهی کرده ایم و معتقدیم اگر هزار بار تکرار شود کم است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.