رونمایی از سند راهبردی ورزش استان بر اساس آمایش سرزمینی

در نشست مشترک مدیر کل ورزش و جوانان اذربایجان شرقی با روسای ادارات ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی استان از سند راهبردی ورزش استان بر اساس امایش سرزمینی رونمایی شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: هیات‌های ورزشی استان دغدغه‌های زیادی دارند، امسال بازی‌های اسیایی جاکارتا در مهر ماه برگزار می‌شود و امید است کل ورزش استان برای حمایت از ورزشکاران عزیز در این مسابقات تلاش کنند.

ستوده نژاد با بیان اینکه ورزش بانوان نیز در استان حائز اهمیت است، اما برای این بخش جفا شده است، گفت: برای بازی‌های اسیایی جاکارتا تنها یک بانو حضور خواهند داشت، از روسای ورزش استان و هیات‌های ورزشی می‌خواهیم پیگیر مشکلات ورزشکاران باشیم تا راه این‌ها هموارتر شود و در این فرصت بزرگ حضور داشته باشند.

او  اظهار داشت: سال گذشته بدهی‌هایی داشتیم که کاملا تسویه شد و در دیدار بااستاندار محترم در هفته ورزش در سال گذشته از ما خواستند سند راهبردی ورزش استان تدوین شود و به هرشهرستان نسخه الکترونیکی ان ابلاغ گردد.

تقی زاده معاون امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: هیات‌های ورزشی انصافا در استان بصورت مقبول عمل کردند و نشان دادند که اخلاق مدار هستند و در ورزش استان به هیچ گونه به اغتشاشی توجه نمی‌کنند.

او  افزود: روحیه ورزش پهلوانی و جوانمردی در استان در سطح بالایی است چرا که از محل کمک‌های مختلف مردمی و خیران، تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد ازاد شدند و بسته‌های معیشتی به نیازمندان اهدا شد همچنین کاروان‌های مختلف، کمک‌های مردمی را جمع اوری کر‌ده و در شهر زلزله زدی خوی ارسال کردند

 
او خاطر نشان کرد: در زمینه‌های فرهنگی نیز ۲۸ مرکز، مشاوره رایگان ارایه می‌دهند و اگر افراد نیازمندمشاوره می‌شناسید به این مراکز معرفی کنید، همچنین ۱۴ سازمان مردم نهاد در استان فعال هستند که می‌توانندخدمات مختلفی را ارایه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.