پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و استاندار

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان در پیامی، شهادت عالم فرزانه آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان در پیامی، شهادت عالم فرزانه آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفتند. در بخشی از این پیام آمده: شهادت مظلومانه عالم فرزانه آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و نماینده اسبق مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان سیستان و بلوچستان و شهرستان کاشان که سال‌های متمادی عمر شریفش را صرف خدمات صادقانه به انقلاب، اسلام و مکتب تشیع ازجمله وحدت آفرینی نمود؛ باعث تأثر و تألم خاطر شد.


آیت الله سلیمانی عمر مبارکش را به تبلیغ خالصانه دین، روشنگری، گسترش اخلاق حسنه و برادری، جهاد تبیین و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گذراند و یاد و خاطره ایشان برای همیشه بین مردم استان اصفهان و بالاخص مردم شریف شهرستان کاشان جاودانه خواهد بود.


اینجانبان ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه و ناجوانمردانه علیه این عالم گرانقدر، شهادت این عالم متقی را محضر حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، بیت بزرگوار این عالم فرزانه و جامعه روحانیت تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند سبحان، برای آن عزیز رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.


سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان
سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار