هنیه دعوت امیرعبداللهیان برای سفر به تهران را پذیرفت

رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی با وزیر خارجه کشورمان درباره تحولات میدانی گفت‌وگو کرد و دعوت امیرعبداللهیان برای سفر به تهران را پذیرفت.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان تماس تلفنی برقرار کرد و در جریان این تماس پیرامون تحولات سیاسی و میدانی گفت‌وگو شد.

به گزارش وبگاه جنبش حماس، در این تماس ضمن تبریک عید سعید فطر، وزیر امور خارجه ایران با قدردانی از ایستادگی ملت فلسطین، حمایت خود را نسبت به مقاومت فلسطین، ابراز کرد. وی بر محوریت موضوع قدس و تجاوزات و اقدامات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

حسین امیرعبداللهیان در جریان این تماس از رئیس دفتر سیاسی حماس دعوت کرد تا به تهران سفر کند. اسماعیل هنیه نیز با تشکر و قدردانی از این تماس، ضمن پذیرفتن دعوت وزیر خارجه ایران از قصد خود برای سفر به تهران خبر داد.

هنیه جنایات اشغالگران در کرانه باختری و بیت المقدس، محاصره غزه، نقش مقاومت در دفع تجاوز صهیونیست‌ها و توانایی آن در تحمیل معادلات میدانی خود در جهت خدمت به مردم و آرمان فلسطین را بررسی کرد.

اسماعیل هنیه همچنین با تمجید از وقایع روز قدس، از اعلام حمایت مردم ایران از مردم و مقاومت فلسطین استقبال و تأکید کرد روز قدس مؤید این است که قدس عنصر اجماع ملت اسلامی و قطب نمای آزادگان در جهان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
واقعا پذیرفت دنش گرم
آخرین اخبار