هنیه: مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از فلسطین ادامه دارد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد ملت فلسطین برای بیرون راندن اشغالگران، راهی جز تداوم مقاومت، پایداری و نبرد ندارد.

 «اسماعیل هنیه» گفت: حماس برای تعامل با تحولات راهبردی موجود در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین المللی در سه مسیر آمادگی دائم برای نبرد، ایجاد وحدت واقعی و تقویت همکاری و مشورت با جهان عرب و اسلامی حرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری سما، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود:  با گذشت بیش از۷ دهه از اشغالگری، ثابت شد که ملت فلسطین بی شک باقی خواهد ماند و توهم پاک کردن آن از روی نقشه، غیرممکن بوده و نسل‌های جدید فلسطینی در داخل و خارج سرزمین‌های اشغالی برای پس گرفتن حقوق خود پافشاری بیشتری دارند.

وی گفت که در سایه وجود افراطی‌ترین و خطرناک‌ترین کابینه صهیونیستی، ملت فلسطین راهی جز تداوم مقاومت و پایداری و نبرد با اشغالگران تا بیرون راندن آن‌ها ندارد.ملتی که تحت اشغالگری قرار دارد، جز با اتحاد آزاد نخواهد شد و حماس آماده است که برای تحقق این وحدت، هرکاری انجام دهد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به تلاش‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی برای نفوذ سیاسی، امنیتی و نظامی در منطقه، بر اهمیت همکاری و مشورت با کشور‌های مختلف و آزادگان جهان تاکید کرد و خواستار محاصره سیاسی کابینه رژیم صهیونیستی و ممانعت از تحرکات آن به ویژه در منطقه عربی و اسلامی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار