اختصاص ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های زیست محیطی خوزستان

معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: اختصاص ۸۰۰ میلیارد ریال در دوره دوم سفر ریاست جمهوری به طرح‌های زیست محیطی و تامین تجهیزات پایش منابع استان تصویب شد.

 علیرضا نورمحمدی معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست کشور می‌گوید: با توجه به سفر رییس جمهور و همراهی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، به منظور تجهیز دستگاه‌های پایشی استان این اعتبار تصویب و ابلاغ خواهد شد.

او در تشریح برنامه ۲ روزه رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به استان خوزستان گفت: رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به عنوان نماینده هیات دولت در شهرستان‌های کارون، آغاجاری و شادگان حضور یافت و در راستای محرومیت زدایی در این شهرستان‌ها برنامه‌هایی مصوب شد.

معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست کشور ادامه داد: افتتاح طرح ۳۹۵ هکتاری پرورش میگو در هندیجان، بازدید از اسکله بحرکان در شهرستان هندیجان و تالاب شادگان و حضور در شورای اداری این شهرستان از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بوده است.

آقای نورمحمدی افزود: امید است این سفر اثرات مثبت و خوبی را در استان و امتیاز‌های خوبی را برای محیط زیست خوزستان به همراه داشته باشد.

آیت الله رئیسی روز گذشته (پنجشنبه) همراه با پنج معاون و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند و علاوه بر دیدار‌های مردمی مشکلات استان خوزستان را بررسی و طرح‌های مختلفی به بهره برداری رساندند.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، پالایشگاه گاز هویزه و طرح‌های آبرسانی به چند روستا، بازدید مانیتورینگ از طرح آب غدیر، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.