همدلی و هم‌افزایی قوای سه‌گانه، تمرکز بر حل مسئله و پرهیز از حواشی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: همکاری، همدلی و هم افزایی قوا راهبردی بسیار مهم و اساسی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی امام جمعه کاشان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران در سال‌های اخیر نشان داد دشمن بر سه نقطه کانونی یعنی بدبین کردن مردم، بی اعتماد کردن مردم به نظام و نا امید سازی مردم تمرکز کرده اند که راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، جهاد امید آفرینی، جهاد تبیین و وحدت و همدلی است.


او با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در عید فطر گفت: ایشان توصیه به حفظ دستاورد‌های ماه مبارک رمضان از جمله توفیق طاعت و بندگی، پاکیزگی روح، معنویت، آشنا شدن با معارف اسلامی، روحیه مبارزه و ضربه زدن به دشمن، توصیه به همکاری و همدلی و هم افزایی سه قوه برای حل مشکلات و پیشرفت کشور، تمرکز بر حل مسائل و خودداری مسئولان از درگیر و سرگرم شدن به حاشیه‌ها کردند.


حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی افزود: ایران در تمام زمینه‌ها توانمندی‌های زیادی دارد و این نشان از قدرت جمهوری اسلامی و از دست دادن عامل باز دارندگی دشمنان از جمله امریکا و اسرائیل است.


امام جمعه کاشان با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر گفت: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور و نقش موثری در پیروزی و بقای نظام اسلامی ایران داشته و دارند و همچنین محور تحقق اقتصاد مقاومتی و ساختن کشوری مستقل، قدرتمند و ایجاد امنیت اقتصادی هستند بنابراین نباید تجلیل از کارگران را به هفته کار محدود کرد بلکه تامین معیشت کارگران و مهارت افزایی آن‌ها باید برنامه‌ای مستمر باشد.


امام جمعه کاشان ضمن تبریک هفته معلم بر تلاشگران این عرصه گفت: معلمان آینده سازان و پرورش دهنده مدیران آینده نظام و مشعلدار هدایت بشر و سعادت جامعه اند.


او با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مطهری، افزود: ایشان الگوی مناسبی برای انسان‌ها به ویژه معلمان و مربیان آموزشی هستند که بهره گیری از راه و روش و کلام این بزرگ مرد راه سعادت را نمایان می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار