امام جمعه یزد؛

مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی، گرانی، بیکاری و تورم تدبیر کنند

آیت الله ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد بر رفع مشکلات مردم از جمله مشکلات معیشتی، گرانی، بیکاری و تورم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یزد ؛نماینده ولی فقیه در استان امروز در خطبه‌های نماز جمعه یزد با قدردانی از حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حماسه بزرگ اقتدار ملی مان را دوباره به اثبات رساند.

آیت الله ناصری افزود: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند و این حضور ارزشمند دشمنان را انگشت به دهن گذاشت و دچار سردرگمی شدند.

امام جمعه یزد تصریح کرد حضور مردم همه رجز خوانی‌ها و توطئه‌ها را علیه این ملت خنثی کرد و به همه دشمنان فهماند از آنان نمی‌هراسیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ملت ما زنده و بیدارند، رشد کرده اند عظمت دارند و این حضور حماسی شان نشان داد اعتقاد به ولایت، انقلاب و اسلام در آنان زنده است.

آ؛ یت الله ناصری افزود مردم ما نشان دادند بصیرت دارند و خداجویند و با تمام مشکلاتی که دارند دین اسلام، ولایت و انقلاب خود را از دست نمی‌دهند.

امام جمعه یزد تصریح کرد علاوه بر این‌ها پیام این حضور اینست که مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم از جمله مشکلات معیشتی، گرانی، بیکاری و تورم تدبیر کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه‌ها برگزاری کنگره شهدای سیستان و بلوچستان را نمادی از وحدت شیعه و سنی دانست.

آیت الله ناصری همچنین سقوط هواپیمای ررم صهیونیستی را اتفاقی بزرگ در تاریخ دانست که هیمنه آن رژیم را در هم شکست و آمریکا و عربستان را رسوا کرد.

گرامیداشت سالروز قیام مردم تبریز و شهادت شهید محلاتی از دیگر موضوعاتی بود که آیت الله ناصری به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار