امام جمعه میبد:

انقلاب اسلامی، پدیده ای بی نظیر در دنیا بود

امام جمعه میبد، انقلاب اسلامی را یک پدیده بی نظیر و یک نعمت بزرگ الهی عنوان کرد که به همت ملت ایران پدید آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام علی رضا اعرافی در خطبه های امروز نمازجمعه شهر میبد افزود : این نعمت را باید قدر دانست و هیچ چیزی نباید ما را از اتصال به این منبع فیاض انقلاب اسلامی دور بدارد.

وی اظهار داشت : انقلاب اسلامی در عصری پدید آمد که هیچ منطق مادی آن را تصور نمی کرد و هرگز کسی گمان نمی برد که بار دیگر دین ، اسلام و منطق وحی در عرصه زندگی بشر امروز نقش آفرینی کند.

امام جمعه میبد خاطر نشان نمود : اگر ما نسبت به این انقلاب و دست آوردهای آن ناسپاسی کنیم ، به یقین ضربه هایی خواهیم خورد که قرنها باید تحمل کنیم .

وی در ادامه افزود : اما این بدان معنا نیست که ما برنامه ، مسئول و یا طرحی از نظام را نقد و نسبت به آن اعتراض نکنیم .

خطیب نماز جمعه میبد بیان داشت : ما امروز در نقطه عطف تاریخ هستیم و بسیار جای تاسف و تاثر است که گفته هایی نشر پیدا کند که با آن رژیم شاهنشاهی را که دین و دنیای ما را نابود کرده ، مورد بزک قرار دهند و اسرائیل و آمریکا را دوست پندارند و دشمن خود ندانند و نسبت به انقلاب اسلامی قدر ناشناسی کنند.

اعرافی خاطرنشان نمود: دشمنان ما نظام، اقتصاد ، امنیت و از همه مهمتر امید ملت ایران را با بهره گیری از فضاهای مجازی ، دروغ ها ، تبلیغات سنگین و شایعه هدف قرار داده اند و با سوار شدن بر موج اعتراضات و با اغتشاشات شیطانی تلاش می نمایند تا گوهر امید را از دل مردم ایران بربایند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه میبد

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار