امروز؛ آخرین فرصت استفاده از تسهیلات مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: تسلیم اظهارنامه مالیاتی و تعیین مالیات مقطوع برای استفاده از تسهیلات پیش‌بینی‌شده فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم ضرورت دارد.

علی حسین‌پور مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تعیین درآمد برای گروه سوم مشاغل حقیقی را به دو روش عنوان و اظهار کرد: تسلیم اظهارنامه مالیاتی و تعیین مالیات مقطوع با استفاده از فرم تبصره ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم و سازوکار این گروه از مشاغل است.

وی گفت: این دسته از مؤدیان باید برای عملکرد سال ۱۴۰۱ صاحبان مشاغل فرم خود را تا پایان خردادماه امسال تکمیل و ارسال کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: مبلغ ۶۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال سقف فروش درآمدی برای استفاده از فرم تبصره ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم در نظر گرفته شده است.

حسین‌پور بیان کرد: کسانی که مجموع فروش کالا و ارائه خدمات آن‌ها کمتر از مبلغ اعلامی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور است، می‌توانند از تسهیلات در نظر گرفته استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: صاحبان مشاغل به‌منظور بهره‌مندی از مزایای استفاده از تبصره ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم تا ۳۱ خردادماه نسبت به تکمیل فرم مربوطه یا تسلیم اظهارنامه اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار