اینستاگرام علی کریمی زیر ذره‌بین/ پایان لیدری آقای جادوگر

صفحه اینستاگرامی علی کریمی با ۱۴.۸ میلیون دنبال‌کننده، هفتمین اکانت اینستاگرام فارسی از نظر تعداد مخاطب است.

صفحه اینستاگرامی علی‌کریمی که همزمان با ناآرامی‌های شهریورماه ۱۴۰۱ فعالیت مضاعفی پیدا کرد، از جمله صفحات مجازی بود که از ابتدای این رخدادها با پوشش خبری لحظه‌ای، اتفاقات داخلی کشور را با گرایش براندازانه تحلیل و تمایل زیادی به تهییج افکارعمومی داشت، فعالیتی که در حال حاضر و با فروکش کردن تب ناآرامی‌ها و شکست پروژه براندازی همچنان به انتشار اخبار و اطلاعات نه چندان دقیق ادامه می‌دهد و موضع‌گیری‌های رادیکال و گرایش‌های تند و فاشیستی این صفحه باعث شده برخی طرفداران علی کریمی نیز به بیان و نحوه خبررسانی وی انتقاد و اعتراض داشته باشند. توهین و استفاده از الفاظ رکیک به مسئولین که اوج آن در فحاشی به علیرضا زاکانی خود را نشان داد از مهم‌ترین نمونه‌های این گرایش رادیکال و هنجارشکنانه صفحه علی کریمی بوده که چندی پیش با اتفاقی که در مشهد و لبنیات هاجرپور اتفاق افتاد بازنمایی دیگری پیدا کرد. علی کریمی در صفحه اینستاگرامی خود ضمن معرفی کامل فردی که ماست را بر روی سر دختران ریخته، آدرس دقیق منزل وی را منتشر و از حامیان خود خواست که به منزل این فرد هجوم ببرند. این گونه رفتارهای غیرمدنی و متوحش در کنار عدم استقلال علی کریمی که با حمایت صریح از رضا پهلوی خود را نشان داد، باعث شده برخی از حامیان و طرفداران این ستاره قدیمی دنیای فوتبال از ادامه حمایت و همراهی با اسطوره محبوب خود سرباز زنند.

واکاوی کیفی محتوای منتشر شده از سوی صفحه اینستاگرامی علی کریمی که بیشتر در قالب استوری و کمتر در قالب پست منتشر می‌شود بیانگر این نکته است که به احتمال زیاد این صفحه از سوی خود کریمی اداره نمی‌شود و ادمین‌های به کار گرفته شده اداره این صفحه را به عهده دارند چرا که اولا محتوای نگارشی و فکری این صفحه قبل و بعد از درگذشت مهسا امینی به طور آشکاری تغییر پیدا کرده است به نحوی که حتی دیده شده بود برخی استوری‌های سال گذشته وی(قبل از شهریورماه) دارای غلط املایی بوده‌اند. ثانیا حجم بالای محتوای این صفحه در کنار موضع‌گیری و نگارش مطالب نشان می‌دهد فرد یا افرادی اداره این صفحه را در اختیار دارند که تحت نظارت و طبق پروتکل خاص و هماهنگی اقدام به تولیدمحتوا می‌کنند.

در ادامه محتوای کمی و کیفی صفحه اینستاگرامی علی کریمی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است؛ این تحلیل به دو روش از طریق بررسی پروفایل اینستاگرامی علی کریمی در یک سال گذشته و بررسی ۱۰۰ پست آخر منتشرشده از او صورت گرفته است

مشخصات پروفایل: فالوئر لایک، کامنت و بازدید

صفحه اینستاگرام علی کریمی تا اواسط فروردین ماه ۱۴۰۲(زمان نگارش این گزارش)، ۱۴ میلیون و ۸۳۱ هزار دنبال ‌کننده داشته در حالیکه این صفحه تنها ۵۳۰ نفر را به عنوان فالوئینگ دنبال کرده است. عمده فعالیت این اکانت انتشار محتوا در قالب استوری است و تنها ۵۷۸ پست از این اکانت منتشر شده است.

میانگین لایک پست‌های منتشرشده از این اکانت در حدود ۸۰۰ تا یک میلیون لایک است که برای ۱۰۰ پست آخر آن ۸۵۹ هزار لایک محاسبه شده است از سوی دیگر ۱۰۰ پست آخر این صفحه به طور میانگین ۱۰ هزار و ۵۸۱ کامنت گرفته‌اند که نشان از تعامل نسبتا بالای کاربران اینستاگرام با این صفحه دارد.

میانگین بازدید ویدئوهای منتشرشده در صفحه اینستاگرام علی کریمی برای ۱۰۰ پست آخر، ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار بازدید محاسبه شده است. لازم به توضیح است که بازدید تکراری در اینستاگرام به عنوان شمارش اضافی محاسبه می‌شود و یک کاربر می‌تواند به طور نمونه ده‌ها و یا صدها بار به تعداد بازدیدهای ویدئویی یک صفحه اضافه کند.

میانگین بازدید ویدئوهای منتشرشده در صفحه اینستاگرام علی کریمی

نتایج سایت آنالیزگر صفحه اینستاگرامی علی کریمی نشان می‌دهد که این صفحه به طور ماهانه و متوسط، ۲۱ هزار فالوئر اضافه کرده (Follower) در حالیکه تنها ۱۰ نفر در ماه به دنبال‌کنندگان آن اضافه شده است (Following). همچنین از آنجایی‌که تمایل اداره‌کنندگان این صفحه بیشتر به انتشار محتوا در قالب استوری بوده، تعداد پست‌های منتشرشده این صفحه به طور متوسط تنها ۱۰ پست در ماه محاسبه شده که با این حساب هر سه روز یک پست از وی منتشر شده است.

نتایج سایت آنالیزگر صفحه اینستاگرامی علی کریمی

در گراف‌های زیر روند انتشار روزانه، هفتگی و ماهانه صفحه اینستاگرامی علی کریمی از یک منبع آنالیز دیگر نشان داده شده است که تقریبا با منبع اول همخوانی دارد: ۱۲.۸ پست در ماه، ۳ پست در هفته و ۰.۴ پست در روز.

زیر روند انتشار روزانه، هفتگی و ماهانه صفحه اینستاگرامی علی کریمی

نحوه انتشار پست‌ها در طول ایام هفته، شاخص دیگری است که فراوانی آن در گراف زیر به نمایش درآمده است. بر اساس این نمودار شنبه و دوشنبه پرکارترین روزهای هفته برای انتشار پست از سوی ادمین صفحه اینستاگرامی علی کریمی بوده است.

شاخص های مختلف صفحه اینستاگرام علی کریمی

در این بخش نیز شاخص های مختلف صفحه اینستاگرام علی کریمی در بازه زمانه ۱ ساله و از سوی سامانه پایشگر شبکه‌های اجتماعی استخراج و ارائه شده است که بر این اساساس، امتیاز جذب فالوئر و بازدید، بیشترین و برجسته‌ترین شاخص و فعالیت در زمینه تولیدمحتوا در قالب پست کمترین میزان را به خود اختصاص داده است.

رتبه صفحه علی کریمی از میان یک میلیون و ۶۳۶ صفحه فارسی زبان اینستاگرام فارسی، جایگاه هفتم است که با توجه به ۱۴ میلیون دنبال‌کننده آن رتبه بالایی به‌نظر می‌رسد. پیش از علی کریمی به ترتیب حسن ریوندی، بی‌بی‌سی فارسی، رادیوجوان، مهناز افشار، گلشیفته فراهانی و دنیا جهانبخت به عنوان شش اکانت پرفالوئر اینستاگرام فارسی شناخته شدند.

دربازه زمانی یک ساله، ۹۵ پست از این اکانت منتشر شده و میانگین لایک همچون میانگین‌گیری از طریق بررسی ۱۰۰ پست آخر در حدود ۱ میلیون لایک محاسبه شده است.

میانگین انتشار پست

روند عضوگیری در بستر بازه زمانی ۴ ساله

در نمودار خطی زیر، روند عضوگیری صفحه اینستاگرامی علی کریمی در بازه ۴ ساله نشان داده شده است. نکته حایز اهمیت اینست که عضوگیری این اکانت در بازه زمانی ناآرامی‌های پس از درگذشت مهسا امینی به طور فزاینده‌ای افزایش یافته است به نحوی که تعداد افزایش اعضا در این مدت از ۹.۸ به ۱۴.۸ میلیون رسیده است که رقم افزایشی قابل توجهی است این افزایش ۵ میلیونی در همین اکانت در بازه زمانی ۳ سال و نیمه مشاهده شده بود یعنی افزایش ۵ میلیونی تعدا اعضا در بازه ۶ ماهه پس از ناآرامی‌های شهریورماه ماه معادل میزان افزایشی آن در بازه ۳ سال و نیم پیش از آن بوده است.

روند عضوگیری در بستر بازه زمانی ۴ ساله

هشتگ‌های پرتکرار پست‌های اینستاگرامی

ابرکلمات منشر شده صفحه اینستاگرامی علی کریمی، معیار مهمی برای واکاوی کیفی نظرات این کاربر پرمخاطب به شمار می‌آید از این رو نمودار ابرنمای ۱۰۰ پست آخر صفحه اینستاگرامی علی کریمی در گراف زیر ارائه شده است:

هشتگ زن زندگی آزادی پرتکرارترین هشتگی است که اکانت علی کریمی در اینستاگرام به جهت حمایت از ناآرامی‌های شهریور ۱۴۰۱ استفاده کرده و همچنان زیر پست‌های خود آن را استفاده می‌کند.

اتحاد رمز پیروزی، اتحاد برای ایران و اتحاد اتحاد اتحاد دو هشتگ پرتکرار دیگر این اکانت هستند که در جت تهییج و متحدکردن معترضین و اغتشاش‌گران استفاده شده است.

ایران، ایران وطنم و وطن نیز از هشتگ‌های پرتکرار به کار رفته در پست‌های منتشر شده صفحه علی کریمی‌ بوده‌اند که در راستای حس وطن‌پرستی و ملی‌گرایی کاربران و شخصی وی انتشار یافته است.

رضا پهلوی هشتگ مهم دیگری است که کریمی از یک بازه زمانی به بعد از آن استفاده و حمایت علنی خود از رضا پهلوی و سلطنت‌طلبان را نشان داد، این در حالی بود که در ماه‌های نخست این اکانت با ژست مردمی و مستقل بودن، آرا و نظرات خود را منتشر می‌کرد.

هشتگ‌های مهسا امینی، مرد میهن آبادی، خیزش سراسری، انقلاب ایران و علیه فراموشی از جمله هشتگ‌هایی بودند که اکانت‌های توئیتری و اینستاگرامی براندازان در ماه‌های اخیر آنها را به کار بردند و صفحه علی کریمی نیز آنها را حمایت و منتشر کرده است.

در جدول زیر نیز هشتگ‌های به کار برده شده در میان پست‌های علی کریمی به تفکیک تکرار در میان ۱۰۰ پست آخر آورده شده‌اند:

هشتگ‌

برجسته‌ترین پست‌ها از نظر تعداد بازدید، لایک و کامنت

در نمودار میله‌ای زیر، ۱۲ پست پربازدید صفحه اینستاگرامی علی‌کریمی از نظر تعداد لایک، بازدید ویدئو و کامنت با هم مقایسه شده‌اند. پربازدیدترین ویدئوی صفحه علی کریمی با ۴ میلیون و ۶۲۴ هزار مرتبه نمایش، ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار لایک و ۱۶ هزار و ۳۰۰ کامنت مربوط به ۲۰ مارچ ۲۰۲۳ ( ۲۹ اسفند ۱۴۰۱) است که در حمایت از جانباختگان ناآرامی‌های سال گذشته و با کپشن «هرجا که رفتی خدا به همرات/ هرجا که هستی خدا به همرات» آغاز شده است.

دومین پست پربازدید این صفحه با ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار بازدید، یک میلیون و ۳۰۰ هزار لایک و ۲۲ هزار کامنت دو روز قبل از پست قبلی یعنی در تاریخ ۲۷ اسفندماه منتشر شده و با ارائه تصاویر مهسا امینی، نیکاشاکرمی و دیگر جانباختگان یاد و خاطره این افراد را گرامی داشته است.

نمودار میله‌ای

تصویر ۴ پست با بیشترین تعداد کامنت از صفحه اینستاگرام علی کریمی (از ۲۲ هزار تا ۱۱ هزار کامنت) در ادامه آمده است:

تصویر ۴ پست با بیشترین تعداد کامنت

تصویر ۴ پست با بیشترین لایک از صفحه اینستاگرام علی کریمی (از ۱ میلون و ۴۰۰ هزار تا ۹۳۱ هزار لایک) در ادامه آمده است:

تصویر ۴ پست با بیشترین لایک

۱. آنالیز کمی پروفایل علی کریمی نشان می‌دهد که این اکانت با ۱۴ میلیون و ۸۳۱ هزار دنبال‌کننده، در جایگاه هفتم رتبه‌بندی کاربران اینستاگرام فارسی قرار گرفته است. متوسط ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار بازدید ویدئوها، ۸۶۰ هزار لایک و ۱۰ هزار و ۸۰۰ کامنت حکایت از این مهم دارد که صفحه اینستاگرامی علی کریمی در ارتباط برقرارکردن با کاربران اینستاگرامی موفق عمل کرده است. انتشار ۵۷۸ پست از زمان تشکیل اکانت و ۹۵ پست در سال گذشته نیز حکایت از این دارد که این صفحه فعالیت زیادی در انتشار پست نداشته و عمده اطلاع‌رسانی‌های آن از طریق استوری انجام شده است.

۲. تحلیل کیفی پست‌های اینستاگرامی صفحه علی کریمی به استناد بررسی ابرکلمات هشتگ‌های پرتکرار نشان می‌دهد که «زن زندگی آزادی» پرتکرارترین هشتگی بوده که ادمین‌های این صفحه در پست‌های سال گذشته خود استفاده کرده‌اند. از سوی دیگر، تغییرات نگارشی، محتوایی و موضع‌گیری‌هایی که در استوری‌های این صفحه مشاهده شده حکایت از این دارد که این صفحه از سوی ادمین یا ادمین‌هایی با گرایش براندازانه اداره می‌شود.

۳. تغییر گرایش صفحه اینستاگرام علی کریمی از چند ماه بعد از ناآرامی‌های شهریورماه و حمایت علنی وی از رضا پهلوی و سلطنت‌طلبان علاوه بر مخدوش کردن چهره وی به عنوان یک اینفلوئنسر مردمی و مستقل، باعث شد که جذب مخاطب در صفحه وی با کاهش و ریزش مخاطب آن افزایش یابد چنانکه به استناد گراف عضوگیری پروفایل وی، شاهد شیب کمتر عضوگیری اکانت وی نسبت به مدت زمان مشابه قبل از آن هستیم روندی که علاوه بر اینکه به فروکش کردن تب اعتراضات مربوط بوده ناشی از تغییر گرایش‌های اعتراضی این صفحه از مواضع مستقل و اعتراضی به گرایش سلطنت‌طلبانه و وابسته بوده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۲۳:۱۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
تف بر علی کریمی که چهره اش هم دقیقا شبیه باطنش شده،عین یک شیطان ظهور یافته و از پیش طراحی شده،خواهر بدبختش رو در زندان انداخته و ادعای ازادی زنان رو داره،برید در مورد خواهرش،تحقیق کنید
بچه های خواهرش رو اواره کرده،اون یک روانی و بیمار هست که فقط دنبال ویزای امریکا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بروطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۰:۲۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
امثال علی کریمی در سوریه کشورشان و ناموسشان را اماج داعشیها کردندو شد انچه دیدید..... اما اینجا ایرانه و مردم و جوانان ابن مرز و بوم عاشق امام حسین علیه السلام هستند به همین دلیل بی سوادهای خائن ووطن فروشی مثل کریمی سر از زباله دانی در می اورند....
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۹:۲۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر علی کریمی وطن فروش ، منافق ، تجزیه طلب، خائن پست فطرت
Iran (Islamic Republic of)
دریا
۱۷:۵۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خاک بر سر وطن فروشش کنن ان شاءالله با مهسا امینی کومله تروریست محشور بشه به همراه شمر و یزید
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۰۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خاک بر سرش کنند که عزت شو فروخت و رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
امیدوارم در هر کجای این گیتی و به اجبار دور از وطن زندگی میکند موفق و سلامت و پاینده باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۳۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
عاقبت وطن فروشی همینه دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
زحمت کشیدید انقدر که انرژی گذاشتید برای تحلیل اینستای علی کریمی اگه برای اقتصاد گذاشته بودید الان مشکلاتمون حل شده بود.
Iran (Islamic Republic of)
Benyamin
۱۲:۰۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما انسانهای واقعی حتی بنام انسانیت مرگ برکسی نمیفرستیم وبه مرگ کسی راضی نیستیم
زنده باد ایران و پاینده باد ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خائنین جایی در ایران ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ايران ایرانی
۱۳:۵۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
دوست بزرگوار اگر به قول شما خائنین در مملکت جایی نداشتند اکنون این وضع فلاکت بار مردم ایران نبود آنهم با داشتن چنین سرزمین غنی
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۸:۳۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
علی کریمی غلط کرد رفت اونور آب و با جو دادنش جون جوان های مردم بازی میکنه. وطن پرست داخل وطن میشه نه بیرون.
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۰۸:۳۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود بر علی کرمی و هرکی با مردم کشورش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
الان علی کریمی با مردم کشورشه یا علیه ان؟.؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
آرش دمت گرم حرف حق بدون شرح
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۴:۳۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
علی کریمی قاتل جوانهای مردم ایشون معترض نبودند
اغتشاشگر بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
توهم از اونایی زدی که کریمی زده
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۱۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
علی کریمی در این چند وقت کلی دروغ به مردم گفت ومردم رو به جون هم انداخت درحالیکه خودش اونور آب نشسته اگ ریختن ت خیابون بانک آتیش دادن کاردستی بود چراخودش نمیاد انجام بده ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
علی کریمی ذات اصلی خودش را نشان داد و این بخاطر نداشتن ظرفیت برای پولدار بودن بود و از آنجایی که پدرش هم یک پادو دست چندم منافقین بود این زمینه خیانت در او یه چیز عادی هست و بعد از شانسی که در فوتبال آورد ین پلشت تنها نقش موثرش نقش دستمال کاغذی در جیب دشمن است
Iran (Islamic Republic of)
لنگی
۰۲:۱۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
از یه لنگی بیشتر از این انتظار نیست کریمی وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دو
۰۱:۴۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
بی‌سواد بودن خیلی چیزه بدیه بیشعور بودن هم چیزه بدیه،، کلمه بیشعور، یه کلمه با مفهومی هستش،، نیایید بگید داره توهین میکنه,, یه عده هستن که ادعاشون میشه خیلی با شعور هستن ولی نیستن،، چون اگه با شعور بودن به عقاید بقیه احترام میذاشتن،، همه باید به عقاید بیشعور جماعت احترام بذارن ولی بیشعور جماعت به عقاید هیچ کسی احترام نمیذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
علی کریمی وطن فروش بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
توپ جمع کن هم اضافه کن بهش
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
علی کریمی مرد بزرگ ودوست داشتنی درود برتو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرد بزرگ را باید به کسانی گفت که ناموس‌تان را از تعرض داعش‌وار دشمنان این مملکت حفظ کردند نه به دلقکی که ناموس‌تان را تشویق به آغوش رایگان!! میکند .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۳:۳۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرد بزرگ کسی هستش که به وطنش خدمت کنه ، نه اینکه وطنش رو به مشتی دلار بفروشه
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۴:۳۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
ایشون قاتل جوانهای مردم با تحریکات نا به جا هستند
ماهمه از و ضعیت اقتصادی و خالی بودن جیب بیشتر مردم مطلع هستیم و به وضع موجود معترضیم ولی چنین افرادی آتیش بیار معرکه هستند و باعث نا امنی میشوند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۳۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
علی کریمی تو ماری هستی در آستین ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
میگم خداوکیلی شماها راستگویید و علی کریمی دروغگو؟؟؟ تا حال ‌شده یه خبر رو با صداقت بگید؟؟ علت اینکه جوانها علاقه مند میشن به اینجور اشخاص بی صداقتی رسانه اای داخلی هست.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
این افراد یادوست ندارند فکر کنند یاقدرت فکرشان در دست دیگری است اون نادانی که فحاشی میکنه با دنبال کنندگان کریمی یک بار باخودش فکر کرده ببینه چرا کریمی باید در ورزشگاه ودها جای دیگر صدابزنند مشگل در کجاست جمعیت کمی نیست که نیاز به فکر ورفع مشگلات نباشد همیشه مردم نادان هستند وگول میخورند و خودشان خوب وباهوش
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۵:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
برو ببین علی کریمی چند تا عکس دروغ توی پستاش گذاشته تا الان. یه روز عکس بچه پاکستانی که چند سال پیش منتشر شده را میذاره جای بچه بلوچستانی..یه روز درگیری افغانستان را میذاره به اسم ایران یه روز مدرسه ی خیابانی هند را میذاره جای مدرسه ایران...ما اگه مردمی داشتیم که دنبال مطالعه و حقیقت بودند دنیا جهانبخت نمیشد ششمین شخصی که تو ایران بیشترین فالوور داره.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
کریمی وطن فروش بی شرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
علی کریمی خاک عالم بر سرت گند زدی به خودت
چی فکر کرده بودی چی شد
خدا مرگت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
بره زير گل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر علی کریمی کاسه لیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
هر شخصی که این مزدور و پروژه بگیر
را دنبال کرده یا میکند و
با استوری های این دلقک سیرک
باعث ناامنی .اتش زدن اموال دولتی .خصوصی .کشتار مردم شده اند
در این فتنه ها و اتش بیار معرکه شریک هستند
حالا خود دانید
این ها یک مشت کفتار لاشخور و زالو ماب و تحت کنترل
سازمانهای اطلاعاتی غرب هستند و بس
بازیچه دست انها و استوری ها انها برایشان تهیه میکنند
دلسوز هیچکس هم نیستند .بلکه دلسوز جیب خودشان
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۶:۴۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
این مردک یه فوتبالیست بیسواده که حتی قدرت صحبت کردن یا یه مصاحبه کوچولو رو هم نداره
بخاطر همین بیسوادی هم قدرت تجزیه تحلیل مسائل رو نداره و البته خودشو تا آخر عمر بدبخت کرد آخرشم تو همون کانادا خواهد مرد و بدرک خواهد رفت
Iran (Islamic Republic of)
رضا ملا
۱۱:۳۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
الان آمریکاست نه کانادا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینستاگرام فالورها را طبق دستور دولت امریکا روزانه چندین برابر می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدایا :)))
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۰۵:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
مسولین عزیز و انقلابی با وطن فروش ها برخورد جدی کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۵۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
مسعولین عزیزت در حال دزدی هستن .آخرینش هم فعلا دریافت حواله شاسی بلند از وزیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مسعولین عزیز مشکل اقتصاد فروپاشیده مارا بکنن همین کافی
حرف حقیقت چقدر براتون سخته هضمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
در وطن فروش بود علی قاتل بحثی نیست
ولی نظام هم نیاز به الک شدن دارد و مردم معترض را باید باخدمت و پربار شدن صفره مردم راضی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
علی کریمی یک حیوان بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ایران ایرانی
۱۳:۴۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خودت را با دیگران مقایسه نکن
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۵:۲۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
برای یک انسان سالم هیچ چیز بدتر از این نیست که اجنبی ها او را گرامی بدارند برای آین که علیه مردم کشورش از او سواری بگیرند، وطن فروشان منفور ترین افراد نزد مردمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
که چی؟ازرونمیرید.چکارکریمی دارید.شماهابیشترتبلیغ میکنیدک مردم برن توپیجش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
پ فیلتر چی؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
یه برنامه امسال پخش شد به اسم محفل اونا سلبریتی بودن نه مثل علی کریمی و فرخ نژاد و مصی پولی نژاد و دیگر هنرپیشه های بی ریشه ما اینا یه مشت منافقن که فقط جوون هامونو تحریک و تهییج کردن طفلی ها یسری فوت کردن یسری زخمی شدن تهش ایرانی با ایرانی تو روی هم ایستادن مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
زنده باد ایران خدا دشمنان این اب و خاک را به راه راست هدایت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر ضد انقلاب اسلامی ایران ،مرگ بر کریمی و حامیانش
Iran (Islamic Republic of)
اشنا
۲۳:۳۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
کل افرادی که درفضای مجازی فعالندبه دومیلیون نفرنمیرسندجالبه امارتان راترشی اش بیندازید،کریمی متوهم راادم محسوب نمیکنند شماسایتهابااینحرکات قادرنخواهیدبودکاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۳:۰۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
فوتبال یک شرط بندی و گاوبندی است و ورزش نیست. علی کریمی هم فرار کرد چون خیلی ها در خطر بودند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
کسی که با تجزیه طلب و سارق مثل پهلوی بشینه قطع یقین اخر عاقبتش را خراب کرده... علی کریمی خطا زیاد داشت...یک باره شد...خدا اخر عاقبت همه ما را بخیر کنه...
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۳۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
هیچ کس وهیچ چیز بالاتر از مام وطن نیست# وطنفروشان , کاسه لیسان اجنبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر علی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
حالا ک گزینه منفی غیر فعال کردین مرگ بر خودت کریمی بارها دل مردمو شاد کرد شماها چیکار کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
کجا شاد کرد بازی پلی اف با ایرلند که توپ تک به تک رو گل نکرد و ما نرفتیم به جام جهانی یا قهرمان جام ملتهای اسیا شد یا جام باشگاههای اسیا با پرسپولیس شد یا زمانی که مربی بود با همه دعوا داشت و همه رو به جون هم انداخت توهین میکرد دقیقا کجا شاد کرد بگو این اخرش هم با الوده کردن فصای مجازی بی در رو پیکر جوونا رو به کشتن داد امثال کریمی به جای ماندن و ساختن ایران رفتن وطن فروشی کردن متاسفم برا امثال تو که واقعیتها فقط تو توهم شماست