سوء استفاده ۷۷۰ میلیارد تومانی علی کریمی از خواهرش

لیلا کریمی خواهر علی کریمی به دلیل امضای چک‌های برادرش در زندان به سر می‌برد.

بر اساس اعلام رسانه قوه قضاییه، هفتم اردیبهشت، دادستان تهران به همراه جمع زیادی از قضات با حضور در ندامتگاه مرکزی زنان، از بخش‌های مختلف این زندان بازدید کرد.

دادستان تهران همچنین با حضور در بند محکومان مالی ندامتگاه مرکزی نسوان استان تهران، ضمن برپایی میز خدمت به صورت چهره به چهره با مددجویان این بند دیدار و پاسخگوی درخواست‌های آن‌ها شد و دستوراتی را درخصوص پرونده‌های برخی از این افراد صادر نمود.

در جریان این بازدید، اما خواهر یکی از فوتبالیست‌های معروف هم که در بند محکومان مالی زندان زنان تهران زندانی است با دادستان تهران ملاقات و درخواست‌هایی را مطرح کرد.

لیلا کریمی خواهر علی کریمی، در ملاقات با دادستان تهران تاکید کرد، چندین بار با مقامات قضایی مکاتبه داشته و شرایط نامساعدی که برادرش برای وی ایجاد کرده و منجر به زندانی شدن وی شده را توضیح داده است.

اسناد و مدارک این پرونده و همچنین اظهارات و مکاتبات خانم کریمی نشان می‌دهد دقیقا زمانی که علی کریمی، با انتشار پست‌ها و استوری‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی، خود را به عنوان حامی حقوق زنان معرفی می‌کرد و شعار تبلیغاتی «زن، زندگی، آزادی» را تکرار می‌نمود، در پشت پرده از خواهر خود سوء استفاده مالی کرده و باعث نابودی زندگی وی و خانواده‌اش شده است.

سوء استفاده ۷۷۰ میلیارد تومانی علی کریمی از خواهرش

ماجرا چیست؟

بر اساس اظهارات صورت گرفته، خواهر علی کریمی که ۲ فرزند ۵ و ۱۵ ساله دارد با درخواست چک سفید امضا از طرف برادرش روبرو می‌شود، وی که سابق بر این نیز به دلیل اعتماد به برادرش ۵۰ فقره چک سفید امضا به علی کریمی داده بود، پس از متوجه شدن این مسئله که چک‌های سفید امضای او در معاملات سنگینی مانند خرید باشگاه فوتبال سپیدرود و خرید زمین و ملک‌های میلیاردی مورد سوء استفاده قرار گرفته از دادن چک‌های سفید امضای جدید به برادر خود امتناع می‌کند.

لیلا کریمی که متوجه معامله‌های میلیاردی سنگین با دسته چک خود و توسط برادرش شده بوده، این بار پس از مشورت با همسر و اعضای خانواده از تحویل چک‌های سفید امضای جدید به برادرش امتناع کرده و همین موضوع باعث اختلاف آن‌ها می‌شود.

علی کریمی پس از اختلاف پیش آمده با خواهرش وی را تهدید به برگشت زدن چک‌های سفید امضای قبلی می‌کند. لیلا کریمی که باور به انجام چنین اقدامی از سمت برادرش نداشته تسلیم درخواست علی کریمی نشده و چک‌های جدید را به او نمی‌دهد.

۷۷۰ میلیارد تومان چک برگشتی و ۱۷ ماه در زندان بودن، تاوان اعتماد به برادر!

لیلا کریمی با تصور اینکه چک‌های سفید امضای قبلی استفاده شده‌اند و با در نظر گرفتن ملاحظات خانوادگی احتمال عملی شدن تهدید برادر را در حد صفر می‌دیده، اما در کمال ناباوری در حال حاضر با یک بدهی ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی (۷۷۰ میلیارد تومانی) حدود ۱۷ ماه است که در زندان به سر می‌برد.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص می‌شود با هدایت و طراحی علی کریمی یک فقره چک خانم لیلا کریمی به مبلغ ۷ هزار میلیارد ریال (۷۰۰ میلیارد تومان) و یک فقره دیگر به مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال (۷۰ میلیارد تومان) توسط یکی از بستگان آن‌ها به شرخر داده می‌شود و آن فرد هم با به اجرا گذاشتن چک‌های مورد اشاره و به علت خالی بودن حساب، چک را برگشت زده و خواهر علی کریمی را روانه زندان می‌کند.

نکته حائز اهمیت این است که این چک‌های برگشت خورده که خانم کریمی اکنون بابت آن‌ها در زندان به سر می‌برد، همان چک‌های سفید امضایی بوده که به برادرش (علی کریمی) تحویل داده بوده است.

انجام معاملات هنگفت با نام افراد دیگر!

نکته جالب توجه دیگر در بررسی این پرونده، سوء استفاده علی کریمی از نام خواهرش در فعالیت‌های اقتصادی و ورزشی دوران حضورش در ایران است.

کریمی که خود با ثروتی هنگفت توانایی مالی انجام هرگونه معامله‌ای را داشته با دسته چک خواهرش اقدام به خرید باشگاه فوتبال سپیدرود کرده و مشخص نیست در چند معامله اقتصادی دیگر با اسامی مستعار یا مشخصات و چک‌های بستگان یا آشنایان خود مشارکت داشته است.

با برسی‌های بیشتر مشخص می‌شود پیش‌تر نیز در سال ۹۷ خبرگزاری تسنیم در گزارشی به موضوع چک‌های برگشتی علی کریمی در ماجرای خرید باشگاه سپیدرود اشاره کرده بود.

علی نظرمحمدی سرمربی سابق سپیدرود رشت چکی را که از علی کریمی مالک باشگاه سپیدرود دریافت کرده بود به‌دلیل نداشتن موجودی کافی در روز سر رسید، برگشت می‌زند.

نظرمحمدی که بابت قرارداد سه فصل حضورش در سپیدرود نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان از باشگاه طلبکار بوده با بخشیدن بیش از نیمی از مبلغ طلب خود، ۶ فقره چک مدت‌دار به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان از علی کریمی دریافت می‌کند که چک تاریخ ۲۰ اسفندماه علی کریمی به علت عدم موجودی توسط نظرمحمدی برگشت زده شد.

قابل ذکر است این چک‌ها هم از دسته چک خانم لیلا کریمی پاشاکی خواهر علی کریمی صادر شده بوده است.

نکته دیگر این پرونده جزئیات خیانت علی کریمی به خواهرش است، طبق اظهار لیلا کریمی، برادرش با قرار دادن چک سفید امضا در اختیار یکی از بستگان به او دستور می‌دهد مبلغ چک را هنگفت بنویسد و در اختیار شرخر بگذارد تا خواهرش نتواند از زندان بیرون بیاید!

سکوت در برابر بازداشت خواهر

در نهایت و پس از برگشت خوردن چک‌ها، خواهر علی کریمی که در وضعیتی بد و در یک مخفیگاه به سر می‌برده است در سال ۱۴۰۰ و در شرایطی که برادرش در ایران بوده بازداشت می‌شود.

علی کریمی، اما ۱۷ ماه است در مقابل این اتفاق هیچ واکنشی از خود نشان نداده و به سکوت و زندگی عادی ادامه می‌دهد.

این در حالی است که شرایط خانوادگی خانم کریمی به خصوص با توجه به داشتن دو فرزند خردسال، پس از بازداشت در وضعیتی قرار می‌گیرد که دادیار معاونت زنان، کودکان وخانواده دادسرای تهران در نامه خود به دادستان تهران آن را نامساعد عنوان می‌کند.

دادیار در نامه خود به دادستان تهران از اختلاف خانوادگی صحبت به میان می‌آورد و می‌گوید تمام شکات پرونده لیلا کریمی دوستان و نزدیکان برادرش علی کریمی هستند.
در واقع علی کریمی در کمال ناباوری با سناریویی از پیش طراحی شده خواهر خود را در مهلکه‌ای می‌اندازد که نتواند از آن خلاصی داشته باشد.

زنان قوی!

لیلا کریمی حالا یکی از همان زنانی است که برادرش ادعای حمایت از آن‌ها و تلاش و مبارزه برای محیا کردن شرایط آزادی و زندگی مطلوبشان را دارد، زنانی قوی.

سرنوشت تلخ لیلا کریمی نمونه کوچکی از واقعیت پشت پرده کسانی است که با ادعای حمایت از آزادی و حقوق زنان به دنبال مطامع شخصی و مالی خود هستند.

آیا علی کریمی پس از انتشار این گزارش برای زندگی بهتر و آزادی زنی از زندان که خواهرش هم هست اقدامی خواهد کرد؟!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۲ تير ۱۴۰۲
نسخه زبان اصلی فیلم رو بزارین
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۹:۰۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
پس چرا علی کریمی الان از خواهرش دفاع نمیکنه؟ اصلا فکر کنه خواهرش نیست یک زن ایرانیه؟ چرا بیانیه نمیده؟ کدوم برادرباغیرتی می‌تونه ببینیه خواهرش تو بنده؟علی کریمی که ماشاالله تو پول هست چطور می‌تونه ببینه هم خونش تو بنده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
اگر چنین کلاهبرداری کرده باید محاکمه ومجازات شود اینگونه اتهام زنی دررسانه ها قبل از اثبات جرم درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۲:۱۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
هر که با آل علی در افتاد ور افتاد
وای به روزی که پرده ستاریت خداوند کنار برود
این بی آبرویی کمترین تقاص خون بچه های این مملکت هست که با تحریک امثال ایشون در این چند ماه ریخته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
دروغ میگید.
United States of America
حجت
۱۷:۰۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
البته ایشان هم همچین بی گناه نبوده. فقط شانسش اینکه برادرش توزرد از کار درومده بوده. وگرنه کدوم .... چک میلیاردی میده دست کسی؟ ولو اینکه برادرش باشه.
Netherlands
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
وقتی مصادره چی هستی و نتونستی اموال علی کریمی را مصادره کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
ااز اختلاس فولاد مبارکه چه خبر؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۱:۵۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
محمدعلی کریمی پاشاکی معروف به علی کریمی قرار است به کمک همشهری اش معصی علینژاد به اموال بلوکه شده ملت ایران نزد امریکا دستبرد بزند و خواهرش را از زندان آزاد کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
از ۳۰۰۰ میلیارد اون زمان خاوری هم بگید
البته باید حرفای کریمی هم شنید بعد قضاوت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
به امید روزیکه این مردک خبیث را بهمراه مصی ...نژاد را مانند ریگی شکار کنند و به ایران بیاورند و پذیرایی مفصلی ازاین وطن فروشان نمونه و .... بعمل بیاوریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
پس آن زندگی لاکچری آقای علی کریمی ره آورد کلاهبرداری هاست. پشت آن قیافه مسخره ای که برای خودش ساخته عجب شیطان بزرگی خفته!
France
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
ان الله مع الصابرین ان شاالله خدا جواب تمام و دورویان و ظالمان رو تو همین دنیا میده دریا با انداختن یه سنگ گل آلود نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۰۷:۵۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
به اینجور آدما فقط میشه گفت: بی خانواده، بی پشت، بی وطن، بی ناموس، بی غیرت و ...
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۳۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
این علی کریمی نامرد که به خواهر خودش هم رحم نکرده چطور ممکنه دلسوز کسی باشه؟؟؟علی کریمی و همه کسانی که راحت آموزش کشتن میدادن به جوانهای ساده و تحریکشون میکردن و اون تعداد از سلبریتیهای هنری و ورزشی که همه اون اکیپ یک مشت انسانهای مفتخور و از هر لحاظ منحرف بوده و هستن و بعد شعار زن و زندگی و آزادی میدادن همشون چه مذکرشون و چه مونثشون یک مشت بیشرف و خودفروش هستند و هیچ بویی از انسانیت نبردن.مرگ بر منافقین داخلی و منافقین فراری
Iran (Islamic Republic of)
علامت تعجب
۰۷:۱۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
خب از یه سمت دیگه هم میشه نگاه کرد،این که خواهر علی کریمی بخواد از اسم برادرش سو استفاده کنه و چک بکشه و بنداز گردن داداشش.اینکه داستان یکم غیر معقول میاد.این همه آدم که یه آدم سرشناس با حسابشون کارمیکنه،نمونه اش خیلی از بازیگر ها یا فوتبالیست های دیگه! یعنی علی کریمی نمیتوسته از کس دیگه ای چک بگیره ؟؟
بخاطر ندادن چک با خواهرش این کار و کنه!
البته خدا بهتر میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
من خبر دارم که با چک های پسر خاله اش هم کار می کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
ما دلمون به اینا خوش بود.
نگو هر کی به فکر خودشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
تو چقدر ساده ای که دلت به امثال این علی کریمی وطنفروشای دوزاری و غرب زده خوش بوده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۷:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
داستان آموزنده ای بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
امکانش هست که خواهروبرادر همدست باشند
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۶:۵۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
اگر که این داستان ثابت شده است چرا این خانم را آزاد نمیکنند و یک ساله داخل زندانه؟چرا اون آقایی که چک را به اجرا گذاشته دستگیر نمیشود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
هم پولشو کریمی ها بردند هم بندازنش زندان چی می گی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
هم پولشو بخورند هم بره زندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
برای اینکه قانون کاری نداره این خانم گول خورده یا نه، چک ها به اسم این خانم هست، حالا هر اتفاقی بین خودشان افتاده، اسناد به اسم این خانم هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
از خواهرش کلاهبرداری کرده بده ولی حالا خیلی مونده تا بتونه از بیت المال کلاهبرداری کنه مثل بعضی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
چه طرفدار زن هست، تخصص عجیبی تو ترکوندن زندگی هم داره ما نمیدونستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
از کسی که دنبال به جون هم انداختن مردم کشورش هست چه انتظاری دارید آخه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
ننگ ابدی بر پیشانی این خائن و حامیانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
از کسی که متحدش منافقی هست که موقع جنگ طرف عراق ایسناد و چه قدر جنایت علیه ایران انجام دادن بیشتر از این انتظار نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
از کسی که متحدش منافقی هست که موقع جنگ طرف عراق ایسناد و چه قدر جنایت علیه ایران انجام دادن بیشتر از این انتظار نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
خودش تکذیب نمیکنه؟
بدبخت کسی که فکر کنه این دغدغه مردم رو داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
فقط یه کلام جناب آقای علی کریمی برو و صحبت های دختر شهید قنبری برای ایذه رو گوش کن و ببین از اینکه جوانهای مردم تحریک کردین و این اتفاقات افتاد....چه عقوبت های سختی در انتظارت هست....رفتی اونطرف خوش گذرونی....نجس کثیف .ان شاءالله خفت و خواری نمایان بشه .خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
واقعا برام سوال بود که این بشر چیش کم بود که به سفره پربرکت لگد زد و رفت ... حالا تازه میفهمم مشکلش مالی و کاملا شخصی بود... دلم به حال اونایی میسوزه که فریب امثال اینا رو خوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
مقصر اصلی کسانی هستن که با قراردادهای کلان فوتبالیستا و بازیگرتی سینما رو بزرگ گردن حالا هم به نظام لگد میزنن و هم به خانواده خودشون.
در شرایطی که اکثر جوانان تحصیل کرده در آرزوی یه شغل با حقوق اندک هستن به بعضی از فوتبالیستا یا بازیگرای سینما اینقد پول دادید که دیگه خدا رو هم بنده نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۵:۲۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
محمدعلی کریمی پاشاکی معروف به علی کریمی. نام پدر ولی اله. متولد 17 آبان 1357 کرج. اصالتا لاهیجانی. ولی اله کریمی فوتبالیست بود و یک تاکسی گوجه ای رنگ داشت. محمد علی کریمی پاشاکی در سال 1378 با سحر داوری فرزند غلامعلی داوری از اعضای نیروی هوایی ارتش که سال 1362 دستگیر و در سال 1367 به جرم ارتباط با سازمان منافقین اعدام شد ازدواج کرد. محمدعلی کریمی پاشاکی معروف به علی کریمی یک بار که رییس جمهور محمود احمدی نژاد به زمین بازی فوتبال سرکشی کرده بود از روبرو شدن با ریاست جمهوری اسلامی ایران طفره رفت و از نزدیک ایشان دور شد تا با ایشان روبرو نشود و مجبور به سلام و احوالپرسی نشود. محمد علی کریمی پاشاکی نام و نام خانوادگی خود را به علی کریمی تغییر داد.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۵:۱۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
وقتی همینجا در همین سایت شما مینوشتیم که علی کریمی شرفشم فروخته شما حذف میکردید.الان هم میگم علی کریمی و همه کسانی که شعار دروغ زن زندگی میدادن و جوانهای ساده را تحریک میکردن همشون یک مشت بیشرف هستن و همه از زن و مردشون خودفروش هستن و باعث کشته شدن چندین نفر شدن و از طرفی هم همشون مفت خور و نجس هستن و گردن کلفت شدن با پول همین ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
چه نامردیه این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
میمون از ترس همینم فرار کرد چه نامردیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
درسته علی کریمی یک شیاد واقعی است اما خواهرش هم حماقت کرده و باید توانش را بدهد .
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۲:۱۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
بی شرف بی غیرت به بچه ۵ ساله ی خواهرشم رحم نکرد. خدا به کمرت بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
این دیگه چه موجود پستیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
این بابا عجب جونوری از آب درومد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
یکی میشه شهید غیرت حمید رضا الداغی که جونشو سر دفاع از ناموس مردم ایثار می کنه یکی هم میشه انگل اجتماع و بی غیرت خواهرشو روانه زندان میکنه برای منفعت و خوشگذارنی دنیای خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
خاک تو سر بی غیرت علی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
دولت و مجلس محترم واردات گوشی های لوکس و کالای ارز بر را بشدت ممنوع کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
توجه توجه به خواهر خودشم رحم نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
عجبا
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۰:۳۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
علی کریمی پوز دراز (جادوگر اُوز) یک انگل تبهکار و یک رذل تمام عیار است.
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۰:۳۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
اینا بیا خوبه رئیس فدراسیون نشد
Iran (Islamic Republic of)
م م م
۰۰:۲۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
یعنی خیلی بیشرفه. خاک بر سرش کنم، الهی که بزودی سرطان بدون علاج بگیره. نکبت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
از کسی که به وطن مادریش خیانت می کنه و اون را ارزون می فروشه چه انتظاری دارید !!!! از این قوم بیسواد از خود راضی انتظار مردانگی و وفا نداشته باشید ! خدا را شکر که باطن این قشر این چنین برای مردم نمایان می شود !
رسوایی از این بالاتر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
خاک عالم تو سر علی کریمی که هم خود فروشی کرده وهم وطن فروشی و رو خواهرشم که دیگه نگو بی غیرت ..خاک تو سرت علی کریمی بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
گروگان گیری نوین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
لعنت بر تو برادر نامرد و بی غیرت ،بعد شعار زن زندگی آزادی میداد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
زن ، حبس ، زندانی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
اونم توسط برادر خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
حرامخوری و نامردی در حق نزدیکترین کسانش می‌کند اونوقت میخواست حقوق بشر را در ایران زنده کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
تف به شرفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
اونایی که علی آقا ،علی آقا میگفتن کجان؟؟؟؟؟؟؟
آخه کی از خواهر نزدیکتر؟؟؟؟
فقط اونجاش که خواهره نوشته من تا حالا از بچه هام دور نبودم!!!!!!!!!
خدا نفرینت کنه علی کریمی الهی همین دنیا عقوبت بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
دقیقا زمانی که عکس بچه های گرسنه بقیه کشورها را به عنوان ایرانی جا میزد و دلسوز اونها شده بود و می‌گفت پول نذری ها را بدهید به فقرا ، خودش داشته سر خواهر بدبختی کلاه به این گشادی میگذاشته . مگر خواهرت یک زن نیست برو آزادش کن تا زندگی کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
به به ، طرفداران براندازان تحویل بگیرید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
مخالف کارای علی کریمس هستم ولی توی این عکس از اظهارات خواهرش اسمی از برادرش نیاورده. وسطش گفته پسر خالم چکو برده بانک. آخرش گفته خونه به نام برادرم بوده که پس گرفته.
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا امین
۰۷:۳۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
اسناد دیگری هم وجود داره که به صراحت به این موضوع اذعان میکنه
برای نمونه نامه ای که دادیار به دادستان ارسال میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
منافقی مگه داره میگه برادرش کلاه گذاشته نمی تونی قبول کنی چیز دیگه است اما به شعور ما توهین نکن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۳۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
خواهرش چرا تا به حال اقدامی نکرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۲۳:۳۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
خواهر بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
باز هم این لجن تیتر خبرها شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
این خبر واقعا راسته؟
وقتی همین آقا استوری گذاشته بود به جای اینکه پولتون رو خرج نذری امام حسین کنید بدید فقرا چقدر دلم آتیش گرفت و گفتم خدا رسوات کنه که آدم نیستی همچین حرفی و میزنی و نذری در راه امام شهید و میزاری در برابر کمک به فقرا.
حالا معلوم میشه واقعا آدم پلیدی بوده که تونسته همچین حرفی و بزنه
قربون خدا برم که جای حق نشسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
حالا حالا ها باید تاوان پس بده که باعث خون یکسری جوانان مملکت شد این جونها خونشان حتما آدمای کثیفی چون علی کریمی وطن فروش منافق زاده را رسوا خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
ما هم باور کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
تو چی رو باور می کنی غربگرا خوب برو خودت تحقیق بی وجود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
به تشویق این اقا چقدر از جوانهای خوب این مملکت را کشتند . چقدر خانواده هاییکه در عزا ی فرزند سوگوار شدند . بهترین جوانهای این مملکت را کشتند که نهایتا بروند لب دریا و یا لب رودخانه ای و لخت بشوند و مشروب بخوردند وبرقصند . یعنی این نهایت آرزوی ابنها بود خاگ بر سرشان . وقتی علی کریمی به خواهرش رحم نمیکنه چطور انتظار دارید به مردم رحم کند . خواهرش تو زندان و این اقادر خارج در خوش گدرانی. همه ابن اپوزیسیون و ضد انقلاب مثل هم هستند وقتش برسه حاضرند همه را فدای خودش بکنه . مگر اون بازیگره نبود که گفت حاضرم شصت میلیون ایرانی بمیرند ولی خاری توی پای بچه ام نرود . .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
خاک تو سرش
امیدوارم تو همون امریکا بزودی به درک واصل بشه
لیاقت خاک شدن در این خاک مقدس رو نداره
Switzerland
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
علی کریمی کلاهبردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
دیگه این ترفندها قدیمی شده میدونم میخواهید علی کریمی رو خراب کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
گمشو بابا باور نداری برو بپرس بقیه را زیر سوال نبر بی غیرت نکنه تو هم یکی مثل علی کریمی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
برای آدمای از خدا بی خبر این چیزها عادیه جای هیچ تعجبی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
سر خواهرش شیره مالید سر ملت ایران هم میخواست شیره بماله که نتونست
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۲۲:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
کسی که با اهل جفا کند با دیگران چه ها کند؟اونایی که از این جانور جانبداری میکردند چه حرفی برای گفتن دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
املاکش را بلوکه کردین نمیتونه بفروشه الکی نگید
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۸:۱۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
فکر کنم شما در خواب عمیق به سر میبری...این آقا یکسال قبل از اغتشاشات تمامی املاکش رو فروخت و به دلار تبدیل کرد و از ایران خارج شد...این که استوری میذاشت املاکم بلوکه شده دروغ ساخته خودش بود برا فریب بیشتر مردم...
کاری نداره یه سر به منزل و املاک این آقا بزن متوجه میشی مالک فعلی داره و از خود این شخص خریده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
آدمی که قصد خیانت به وطن رو داشته همه ی کاراشو می کنه حتی از کلاه گذاشتن سر خواهرشم غافل نشده گفته میرم خواهر کیلوی چند دیگه مگه قراره ببینمش به همین راحتی البته برای آدمهای بی غیرت و دزد به این راحتیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
اشتباه مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
به خواهرش هم نمیشه اعتماد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
نادان به تمام عیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
بی جهت بهش لقب جادوگر ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
گشنمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
این حیوان است
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۶:۵۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
خوکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کثیفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
من یکی میشناسم هشت هزار میلیارد تومن از پول مردم دزدیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
بی رحم که به خوارهر خودش رحم نکرده مال حروم همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
من در تمام عمر خودم شخصیتی نامردتر و کثیفتر از علی کریمی ندیدم! افسوس که جوانان ناآگاه و جوزده چقدر زود اسیر هیجانات ایجاد شده امثال علی کریمی ها میشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
خواهرش این وسط چه گناهی کرده این بنده خدا با دوتا بچه آزاد کنید ۱۵ ماه زندان به خاطر برادر فراری گناه این وسط اين خانم چی هست که بدون متهم اصلی که فراری هست چی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
چک داده وباید جورش رابکشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
خاک بر سر وطن فروش . خواهرش هم شریک جرمشه حتما سر سهمی که قرار بوده بهش بده به اختلاف خوردن ، مگه خودش دسته چک نداشته ؟ فیلمشونه بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
احتمال این هست که خواهرش هم با او همدست باشد وبا این نقشه پولهای مردم را خورده وخواهرش هم پس از مدتی به او ملحق شود یعنی علی کریمی خودش دسته چک نداشته که از خواهرش میگرفته قابل باور نیست احتمال زیاد تبانی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
هم با اعتبار خودش کلاهبرداری کرده از مردم هم با اعتبار خواهرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
اگر تبانی باشه که دیگه بدتر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
کاملا مشهود است با یک ترفندزرنگ بازی روبرو هستیم ، قبلاً املاکش را نقد گرفته حالا با فروش چک هایش هم پاس میشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
بی غیرت .بی شرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
چرا قبلاً خبرشو رسانه ای نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
چاقو دسته خودش رو نمیبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
ضرب المثل درستی است اما ایجا بریده
Germany
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
باید دید واکنش خود علی کریمی به این موضوع چیه تا خود علی کریمی صحبت نکرده نباید قضاوت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
کریمی پست حد اقل برای خواهرت شرف داشته باش نامرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
حالا هی بعضیا از علی کریمی تعریف و تمجید کنن یا ستایشش کنن! بفرمایید تحویل بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۲۱:۵۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
با احترام به مخاطبین سایت... علی آقا تف تو ذاتت.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۶:۵۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
آقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کی مرده؟ آقاییش به این خوک رسیده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
آقاش کجا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
اين علی کریمی رو بايد پليس اینترپل بازداشت و تحويل ايران دهد تا محاکمه عادلانه شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
ول کنید بابا اینم خله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
این دیگه کیه ناموسا
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۱:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
این بود داستان ( زن--زندگی--آزادی )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
این ها این قدر پول کثیف وحرام خوردنه که به راحتی نزدیکانشان رو هم میفروشن.
حالا طرفدارهای علی کریمی کجا هستن که ببینن کارهای کثیف این خائن رو
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۲۱:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
الان به عده روشنفکر میگن کار خودشون

سیل اومده رودخانه چالوس مسیرش بسته شده میگن دولت آب بسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
ايشون روي نامردي رو سفيد كردن اونوقت شعار ميدن جهت برهنه كردن ناموس مردم!!
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
وزیر اطلاعات زمان پهلوی گفت (تو اینترنت کلیپ هست جستجو کنید)
از معاندان جمهوری اسلامی خطرناک تر وجود ندارد در صورت موفقیت معاندان دیگر کشوری به نام ایران وجود نخواهد داشت


برای حل مشکلات کشور نیاز به تغییر حکومت نیست اگر کسی راه حل داره می‌تونه همین الان انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
واقعا زندگی خصوصی ادما به شما ارتباطی نداره شما بهتر در مورد قیمت خودرو و پول های عایدی دولت از طرح مزخرف یکپارچه با ۱۰۰ میلیون بلوکی گزارش تهیه کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
البته علی کریمی میلیاردها تومن به خواهرش کمک کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
770 میلیارد تومن یا خوده خدا
تا قیامت مگه زندان بمونه علی کل کریمی گفت که اموالم تو ایرانه و هیچی نبردم و فلان اینجا گدام و گشنمه و دارم مینالم
۱۲
آخرین اخبار