ترمینال مکانیزه غلات بندر امام خمینی همزمان با سفر رئیس جمهور به خوزستان افتتاح می شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۲طرح توسعه ای و‌عمرانی بنادر خوزستان به ارزش ۵۲ هزار میلیارد ریال همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد.

آقای بهروز آقایی گفت:  فردا همزمان با  سفر رئیس جمهور به  استان خوزستان  ۲۲ طرح توسعه‌ای و عمرانی بنادر خوزستان به میزان ۵۲ هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که  مهم‌ترین و شاخص‌ترین این پروژه‌ها ترمینال مکانیزه  غلات بندر امام خمینی،   انبار‌های نگهداری کالا و شبکه گاز مجتمع بندری امام خمینی است.

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر خوزستان همواره یکی از اولویت‌های این اداره کل به منظور توسعه زیرساخت‌ها  روساخت‌های بندری و رونق فعالیت‌های بازرگانی در آن بوده است.

 او می‌گوید: علاوه بر این عملیات اجرایی سه پروژه در بنادر امام خمینی (ره)، شادگان و سجافی  و همچنین  ۲ فقره تفاهم‌نامه سرمایه گذاری نیز با بخش خصوصی به ارزش بیست هزار میلیارد ریال منعقد خواهد شد.

آقائی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این پروژه‌ها را بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این درحالی است که ارزش سرمایه گذاری بخش دولتی برای ایجاد زیرساخت‌ها در قالب پروژه‌های تعریف شده بنادر استان نیز بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار