حزب جمهوری‌خواه: برای شکست بایدن متحد هستیم

رئیس کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه از اتحاد این حزب برای شکست رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا در انتخابات سال آینده خبر داد.

«جو بایدن» رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا امروز (سه‌شنبه) به طور رسمی نامزدی خود برای ورود به کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد. از آنجا که وی هم‌اینک سکاندار کاخ سفید است برای دور دوم انتخابات نیازی به شرکت در انتخابات درون حزبی ندارد و نماینده رسمی این حزب در انتخابات سال آتی محسوب می‌شود. با این حال رقابت در میان نامزد‌های جبهه رقیب دموکرات‌ها (جمهوری‌خواهان) به شدت بالاست و مشخص نیست چه کسی نامزد اصلی این حزب در سال آینده خواهد بود.  

به گزارش تل تریدر، «رونا مک دانیل» رئیس کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد حزب جمهوری‌خواه برای شکست دادن جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ متحد است.  

مک دانیل پس از اعلام نامزدی رسمی بایدن با صدور بیانیه‌ای گفت: «اگر رای دهندگان بار دیگر به بایدن اعتماد کنند شاهد ادامه تورم سرسام‌آور در کشور خواهیم بود. با انتخاب او نرخ جرم و جنایت در ایالات متحده افزایش خواهد یافت، مواد مخدر بیشتری از مرز‌های جنوبی با مکزیک وارد کشور خواهد شد، بی‌توجهی به کودکان افزایش خواهد یافت و خانواده‌های آمریکایی وضعیت اسفناکی را تجربه خواهند کرد.»

این مقام بلند پایه حزب جمهوری‌خواه با رد ادعا‌ها درباره اختلاف در جبهه مخالف دموکرات‌ها تأکید کرد فارغ از آن‌که چه نامزدی در نهایت به عنوان نامزد اصلی حزب جمهوری‌خواه معرفی شد، این حزب برای شکست دادن بایدن در انتخابات سال آینده میلادی متحد است.  

این بیانیه پس از آن صادر می‌شود که اردوگاه جمهوری‌خواه اکنون به دلیل حضور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور جنجالی پیشین این کشور در انتخابات درون حزبی دچار تزلزل شده است. برخی جمهوری‌خواهان سنتی مخالف نامزدی مجدد ترامپ هستند و بر این باورند وی به دلیل پرونده‌های متعددی که در دادگاه دارد و نیز تفکرات اختلاف افکنانه خود نمی‌تواند بایدن در انتخابات شکست دهد.

براساس نظرسنجی‌های انجام شده دونالد ترامپ اکنون با اختلاف بسیار بالا از «ران دیسانتیس» فرماندار فلوریدا پیش است و به نظر نمی‌رسد سایر نامزد‌های حزب جمهوری‌خواه اقبالی برای پیروزی در انتخابات درون حزبی داشته باشند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
بیانیه ای از ماده شیطان سفید گوش مخملی
آخرین اخبار