گالتیه از یک مدیر و دو خبرنگار شکایت کرد

کریستوف گالتیه به دلیل افترا و عواقب جانی بعد از آن از ژولین فورنیه، مدیر سابق باشگاه نیس، و دو روزنامه‌نگار شکایت کرد.

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، شکایتی را تقدیم دادستان عمومی پاریس کرده است. اولیور مارتین، وکیل او، با تایید این خبر اعلام کرد که گالتیه به دلیل افترا و عواقب آن، که متوجه جان او و نزدیکانش شده، از ژولین فورنیه، مدیر سابق باشگاه نیس، شکایت کرده است.

در این شکایت پای دو خبرنگار به نام‌های رومن مولینا و دنیل ریولو هم گیر است. آن‌ها برای اولین بار اقدام به انتشار ایمیل افشا شده‌ای کردند که در آن به اظهارات نژادپرستانه و ضددینی سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در دوران حضورش در نیس اشاره شده است.

به دنبال انتشار مطالب یادشده و طبق ادعای گالتیه، جان او و خانواده‌اش به خطر افتاده و آن‌ها چند بار تهدید به مرگ شدند. او همچنین پس از انتشار شماره تلفنش توسط یک کاربر در توئیتر، پیام‌ها و تماس‌های متعددی با محتوای نه چندان محترمانه دریافت کرد.

دادستانی شهر پاریس امروز (جمعه) از دریافت شکایت کریستوف گالتیه در مرکز ملی مبارزه با جرائم آنلاین خبر داد. دادستان نیس پیش از این تحقیقات مقدماتی خود را در روز پنجشنبه، ۱۳ آوریل، آغاز کرده است. امروز نیز تحقیقاتی در محوطه باشگاه نیس، به ویژه برای بدست آوردن ایمیل ژولین فورنیه انجام شد.

وکیل کریستوف گالتیه همچنین خواستار رسیدگی سریع به این موضوع شده و بر این نکته تاکید کرد که موکلش برای پاسخگویی جهت هر گونه رفع اتهامی همواره در دسترس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار