امام جمعه زنجان:

سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌ها حضور موثر و درخشانی دارد

حجت الاسلام خاتمی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تاکنون در تمامی عرصه‌ها حضوری موثر و درخشان داشته است.

 حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نمازجمعه شهر زنجان پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را مهمترین نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور بیان کرد و گفت: تاسیس این نهاد انقلابی برای تحقق آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی نشان دهنده تدبیر و دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی بود.

وی تاکید کرد: نیرو‌های فداکار و جان برکف این نهاد در تمامی عرصه‌ها با ایثار و از خودگذشتگی فعال بوده اند و پس از ایفای نقش در هشت سال دوران دفاع مقدس، در عرصه‌های سازندگی، محرومیت زدایی و دستگیری از محرومان نیز کارنامه درخشانی دارند.

امام جمعه زنجان به اقدامات سپاه پاسداران در جبهه مقاومت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: نیرو‌های این نهاد انقلابی با نقش آفرینی مثال زدنی و بی نظیر در جبهه مقاومت با اقتدار از تجاوز و ورود متجاوزان داعشی به کشورمان جلوگیری کردند.

وی به شکست استکبار جهانی در صحرای طبس اشاره کردو گفت: نقش برآب شدن توطئه‌های شوم دشمن در این مقطع از تاریخ انقلاب با توجهات خداوند متعال و امداد‌های غیبی بسیار سنگین و غیرقابل باور برای آنان بود.

حجت الاسلام خاتمی با تبیین اهمیت و ضرورت حفظ حجاب و عفاف در جامعه، تاکید کرد: دشمنان با دستاویز قرار دادن مسئله حجاب در صدد رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود در این کشور هستند.

وی تصریح کرد: مردم مومن و انقلابی کشور به یقین با آگاهی و بصیرت دشمنان را در این عرصه نیز شکست خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.