سقوط مرگبار کودک اهوازی در چاه فاضلاب

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: کودک سه ساله اهوازی با سقوط در چاه فاضلاب جان باخت.

 عارف شرهانی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  گفت: این حادثه در ساعت ۰۰:۵۶ بامداد جمعه در کوی مدنیان اتفاق افتاده است.

او افزود: نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه به محل حادثه اعزام شدند و این کودک توسط آمبولانس به بیمارستان فاطمه الزهرا انتقال داده شد، ولی به علت خفگی در فاضلاب درجا فوت شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  با اشاره به نحوه حادثه ادامه داد: کودک در حالی که از ماشین پدر پیاده می‌شود در همان جا به چاه فاضلاب سقوط می‌کند و پس از تماس پدر با فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و سازمان آتش نشانی و انجام عملیات جستجو، کودک در حالی که علایم حیاتی نداشته از چاه فاضلاب خارج و توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان اعزام می‌شود.

در فروردین ماه امسال  نیز یک کودک هشت ساله در چاه سپتیک فاضلاب در پارک شهدای کوی مدرس این شهر نیز منجر به جان باختن وی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موسی مساعد
۰۱:۰۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
هم مسولین آب و فاضلاب کشور و هم مسولین شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان مقصر هستند
من خودم آب و فاضلاب کار میکنم واقعا روم نمیشه به کسی بگم وتوی این شرکت کار میکنم این شرکت خانه تکانی اساسی و اصولی میخواهد خیلی بی در پیکر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
مسئولین شرکت آب وفاضلاب کجایند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
لعنت بر اون کسانی که چاه حفر میکنند اما درب چاه را نمی‌بندند ویا خدا لعنت کنه اون دزد هاییکه به درب چاه فاضلاب هم رحم نمیکنند الهی که خودشان در چاه سقوط کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
چاه‌های فاضلاب شدن تله مرگ کودکان
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۶:۲۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام ،

این دومین بار است که این اتفاق می افتد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
چه واقعه ترسناک و تلخی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
واقعا دسن مریزاد به این مسئولین. حالا کی جواب پدرو مادر داغدار این بچه رو میده؟؟ چند تا کودک بیگناه باید کشته بشن تا شما کاری بکنید؟