صدور مجوز تاسیس ۴۲۰ مهدکودک در کهگیلویه و بویراحمد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از صدور مجوز تاسیس ۴۲۰ مهدکودک در استان خبر داد.

جلال رحیمی بیدک در جلسه شورای نظارت بر تعلیم و تربیت کودک به صدور مجوز تاسیس ۴۲۰ کودکستان در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: توسعه کمی و کیفی کودکستان‌های استان امری ضروری و زمینه ساز برای رشد، شکوفایی و شکل گیری صحیح شخصیت کودکان پیش از دبستان است.

او افزود: با توجه به فرارسیدن مراحل پایانی مهلت تطبیق مجوز تاسیس، سرعت بخشی به فرایند تطبیق مجوز تاسیس کودکستان‌ها، نیازمند اطلاع رسانی از طریق همه رسانه ها، شبکه‌های مجازی و ظرفیت همه کارشناسان آموزشی در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان است.

رحیمی بیدک اضافه کرد: فرآیند تطبیق مجوز تاسیس، بانک اطلاعاتی بسیار خوبی از وضعیت همه کارکنان کودکستان‌های استان در اختیار برنامه ریزان استان قرار می‌دهد.

فرج الله درویش پور، رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه گفت: پس از اتمام تطبیق مجوز تاسیس همه کودکستان‌ها، برنامه‌های هدفمندی برای آموزش نیروی انسانی از جمله برگزاری دوره‌های توجیهی ویژه موسسان و مربیان کودکستان‌ها، تولید محتوا‌های آموزشی ویژه نوآموزان براساس فرهنگ بومی، محلی و اهداف این دوره تحصیلی در استان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.