خیران شاهرودی آرزوی ۱۰۱ یتیم را برآورده کردند

رییس کمیته امداد شاهرود گفت: خیران این شهرستان، با پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان، آرزوی ۱۰۱ یتیم را در شب جشن آرزو‌ها برآورده کردند.

محمد مهدی اصغری رییس کمیته امداد شاهرود افزود: یکی از طرح‌های خوب و سنت‌های ماندگار در کمیته امداد امام (ره)، اجرای طرح اکرام و محسنین است که خیران و حامیان ماهیانه به ایتام و فرزندان بی‌سرپرست کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام (ره) شاهرود ۱۳۰ فرزند یتیم و ۸۹۳ فرزند بی‌سرپرست را تحت حمایت دارد، ابراز کرد: سه هزار و ۶۰۰ حامی، ماهیانه ۷۵۰ هزار تومان به ایتام و ۳۵۰ هزار تومان به فرزندان بی‌سرپرست پرداخت می‌کنند.

رییس کمیته امداد امام (ره) شاهرود ادامه داد: جشن آرزو‌ها یکی از برنامه‌های خداپسندانه است که همه ساله در شب‌های ماه مبارک رمضان با هدف ترویج و گسترش سنت حسنه حمایت از نیازمندان برگزار می‌شود تا موجب شادی و رفع مشکلات ایتام و خانواده‌های آن‌ها شود.

اصغری هدف از برپایی جشن آرزو‌ها را ترویج و گسترش حمایت از نیازمندان و اکرام ایتام دانست، ابراز کرد: امسال نیز با برگزاری این جشن ۱۰۱ آرزو از جمله تهیه لوازم منزل شامل ۲ دستگاه جاروبرقی، ۲ دستگاه تلویزیون، چهار دستگاه یخچال، چهاردستگاه ماشین لباسشویی، اسباب بازی، وسایل ورزشی، ۱۰ دستگاه دوچرخه، وسایل آموزشی، ۲ تبلت، ۱۰ سفر زیارتی به مشهد مقدس، سه مورد کمک هزینه تعمیرات مسکن و حمایت از سه طرح اشتغالزایی توسط حامیان اهدا شد.

وی یکی دیگر از طرح‌های ارزشمند کمیته امداد امام (ره) را پویش یک خشت بهشتی عنوان و بیان کرد: با توجه به اینکه ۵۰۰ خانوار بدون مسکن تحت پوشش این نهاد است، خیران و نیکوکاران می‌توانند با شرکت در این پویش و خرید یک خشت به نیت یک خشت بهشتی به هر مبلغی جهت خرید و ساخت مسکن مددجویان بی‌خانمان شرکت، مساعدت و همکاری کنند.

اصغری با بیان اینکه خیران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۲۴ واریز کنند، افزود: شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۲ با شناسه ۸۸۰۲۶۴۶۶۳ و یا شماره شبا IR ۸۰۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۲۶۴۶۶۳ برای جمع‌آوری مبالغ خیرخواهانه در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.