نقش بی بدیل ارتش در صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی/ارتش در اوج اقتدار و صلابت است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: ارتش به عنوان بازوی مسلح انقلاب در صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش در مراسم رژه خودرویی نیروهای مسلح که به مناسبت فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران،برگزار شد اظهار کرد: اعلام روز ارتش از تدابیر هوشمندانه و حکیمانه امام خمینی (ره) بود که نقشه دشمنان خارجی و منافقان داخلی مبنی بر انحلال ارتش را خنثی کرد.

امیرسرتیپ علی حاجیلو افزود: امام خمینی (ره) برای ارتش، به عنوان بازوی مسلح انقلاب و ذوالفقار ولایت در صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی حیاتی دوباره بخشیدند و ارتش نقش بی بدیلی در طول 44 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز در کلیه حوزه های دفاعی امنیتی و امداد و نجات در بلایای گوناگون داشت.

فرمانده ارشد ارتش در شمالغرب کشور ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در نوک پیکان تمامی حملات ناجوانمردانه دشمن بود و به حق چهره راستین و استوار خود را در دوران دفاع مقدس نشان داد. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش با مقایسه توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران در امروز با انقلاب عنوان داشت: علیغم اینکه ارتش اوایل انقلاب هم به لحاظ نیروی انسانی و هم به لحاظ تجهیزات کاملا وابسته به کشورهای بیگانه بود امروز با فرماندهی مقام معظم رهبری بدون هیچ وابستگی، در اوج اقتدار و صلابت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.