موتورآمبولانس در سه شهرستان استان سمنان توزیع شد

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: سه دستگاه موتورآمبولانس در شهرستان‌های سمنان، دامغان و گرمسار توزیع شد.

پژمان قرائیان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان از تحویل سه دستگاه موتورآمبولانس به مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد و به رسانه‌ها گفت: اضافه شدن سه دستگاه موتورآمبولانس به ناوگان عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی از جمله اقدامات مهم و ضرورت‌های اساسی این مجموعه بود که مردم استان سمنان و مسافران و زائران عبوری از این خدمت بهره‌مند شدند.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران و مددجویان بخصوص در مناطق پرترافیک و شلوغ و یا مسیر‌هایی که آمبولانس در سطح شهر امکان تردد برای آن فراهم نشده است، اهمیت وجود واحد موتورآمبولانس را چندبرابر کرده است.

وی افزود: موتورلانس‌ها دارای تجهیزات کامل برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به بیماران هستند و در آینده نزدیک و با اختصاص تجهیزات و موتور‌های جدید تعداد موتورآمبولانس‌ها در استان سمنان افزایش می‌یابد.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: سه دستگاه موتورآمبولانس تحویلی به مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان‌های سمنان، دامغان و گرمسار تحویل شد.

موتورآمبولانس برای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران، پوشش مناسب فوریت‌ها در معابر پرترافیک و مناطق شلوغ شهری و یاری‌رسانی سریع‌تر به سایر تیم‌های عملیاتی به ویژه در موارد فوریتی مهم و حیاتی به‌کارگیری می‌شود.

موتورلانس‌ها دارای تجهیزات مناسبی برای ارائه خدمات به بیماران در موارد فوریت‌های پزشکی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.