چاپ کتاب رقص نقاط توسط هنرمندان شیرازی

کتاب رقص نقاط توسط دو جوان هنرمند شیرازی علی اصغر بقاپور و پوریا منتظر به چاپ رسید.

دو نخبه شیرازی علی اصغر بقاپور و پوریا منتظر توانسته‌اند کتابی با نام "رقص نقاط" به منظور آموزش تخصصی تئوری موسیقی، روانشناسی تدریس و تربیت، نوازندگی ساز‌های کوبه‌ای منتشر کرده و به عرصه حضور برساند.

این کتاب ویژه افراد استثنائی با شرایط گوناگون نظیر اُتیسم، سندروم، نابینا‌ست که تا به حال به سه زبان فارسی، انگلیسی و آلمانی و نسخه بریل آن نیز به زبان فارسی و انگلیسی نگارش و چاپ شده است.

 پوریا منتظر اعتقاد دارد که بی شک افراد زیادی در ایران وجود دارند که نیاز به حمایت، هدایت و آموزش صحیح و اصولی هستند و او سعی داشته که به عنوان راهنمایی دلسوز برای این عزیزان عمل کند و این کتاب همچون چراغی ماندگار راه ایشان را روشن و این عزیزان را به خواسته‌های خودشان برساند.

این هنرمند شیرازی می‌گوید برای انتشار و چاپ این کتاب چند سال قبل پس از رسیدن به این ایده و هدف وسیله نقلیه خود را به فروش گذاشته و تمامی هزینه‌های آن‌را پرداخت کرده چرا که جهت نگارش کتاب بریل نیازمند کاغذ‌های سنگین‌تر بوده است.

این اثر پس از اخذ مجوز چاپ و انتشار در انتشارات داخلی و بین المللی نوید شیراز، توسط معاونت فرهنگی شهرداری شیراز چاپ و مجددا به عنوان اولین اثر در کشور مورد حمایت قرار گرفت و به عرصه نمایش گذاشته و مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

چاپ کتاب رقص نقاط توسط هنرمندان شیرازی

این کتاب بصورت رسمی در ایران توسط رسانه‌ها به عنوان اولین کتاب آموزشی ویژه افراد استثنائی معرفی و بررسی شد بطور ویژه‌ای از طرف سازمان‌های بین المللی با اینجانب ارتباط برقرار کردند و قصد بر رونمائی‌های متعددی داشتند.

این اثر در حال حاضر به عنوان یک کتاب ارزشمند بین المللی در سازمان یونسکو مورد تقدیر قرار گرفته و چندین دعوت نامه از کشور‌های مختلف نظیر ایتالیا و اتریش برای اینجانب ارسال شده است.

پوریا منتظر از زحمات دکتر محمد مهدی بقاپور، سرکار خانم طاهری فروغمند، نوید گویی مدیریت محترم انتشارات نوید، مدیریت محترم معاونت فرهنگی شهرداری شیراز و شهردار شیراز بابت حمایت‌های همه جانبه قدردانی کرد.

منتظر به عنوان مدرس در دانشگاه ها، هنرستان ها، آموزشگاه‌های آزاد فنی و هنری، بهزیستی و ... فعالیت مستمر دارد و در حال حاضر در مجموعه آموزشی خودش به عنوان مدیر فعالیت دارد و با افتخار پذیرای وجود افرادی عادی و استثنائی بسیاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار