افتتاح پایگاه سلامت در کوی منجنیق باغملک

با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بهروز فرج اللهی فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان  و تعدادی از مردم و مسئولین شهرستان باغملک پایگاه سلامت کوی منجنیق باغملک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کرامت جاودان زاده مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان باغملک در مراسم افتتاح این پایگاه گفت: این پایگاه سلامت با هدف اجرای عدالت در سلامت و ترغیب مردم به خود مراقبتی و دسترسی آسانتر و مطلوب‌تر به خدمات بهداشتی درمانی جهت مراقبت از سلامتی  آنان ایجاد شد.

او افزود:  در این پایگاه کارشناسان مختلف از جمله ماما، بهداشت خانواده، کارشناس مراقب سلامت، بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌ها و همچنین بصورت متناوب پزشک عمومی فعالیت خواهند داشت و خدماتی در زمینه بهداشت محیط و حرفه‌ای و پیشگیری و مبارزه با بیماریها، سنجش قد و وزن، سنجش قند و فشار خون، واکسیناسیون، بهبود تغذیه، معاینات سلامت ودهان ودندان در این پایگاه به همشهریان ارائه می‌شود.

 مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان باغملک  ادامه داد: با پیگیری‌های متعدد آقای ایزدپناه و مساعدت معاونت محترم بهداشت وزیر و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مجوز این پایگاه صادر و  امروز شاهد افتتاح آن می‌باشیم که جا دارد از زحمات همه کسانی که به تحقق این خواسته مردمی جامه عمل پوشاندند، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.

عبدالله ایزدپناه  نماینده مردم باغمک  در مجلس نیز گفت: توسعه خدمات بهداشتی مورد توجه جدی و اهتمام ما است و این امر را وظیفه و رسالت خود می‌دانیم و درتلاش هستیم درآینده گام‌های بلندی در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان درزمینه‌های مختلف از جمله حوزه سلامت برای مردم برداریم تاشاهد ارتقائ سلامت و رفع نیازمندی‌های آنان دراین زمینه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.