استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

آرمان آزادی فلسطین سیاست برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آرمان آزادی فلسطین و رهایی قدس شریف از چنگال اشغالگران سیاست قطعی و برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است.

آقای عابدین خرم در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: جمهوری اسلامی ایران تا تحقق این آرمان الهی پرچم‌دار حمایت از مظلومان فلسطین و الگوی آزادی‌خواهان جهان در این مسیر خواهد بود.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ به‌عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد امروز به حلقه اتحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان و نماد مقاومت، ایستادگی و دادخواهی ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی تبدیل شده است.

وی افزود: امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که استیصال و درماندگی رژیم جعلی اسرائیل بیشتر از همیشه آشکار شده و تاوان بیش از ۷۰ سال خشونت و ستم علیه ملت مظلوم فلسطین این بار دامان این شجره خبیثه را گرفته و ان‌شاءالله با نصرت الهی و همبستگی و اتحاد مسلمانان و مقاومت مردم فلسطین به آزادی نهایی قدس منجر خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: ملت فهیم، هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی، همه ساله در حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام ملت‌های آزاده جهان بوده و جلوه‌های حماسی از حضور باصلابت خود را در صحنه دفاع از قدس شریف به نمایش گذاشته است.

آقای خرم در پیام خود آحاد مردم مومن و روزه‌دار آذربایجان شرقی را به حضور باشکوه در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی دعوت کرد و گفت: اطمینان دارم که بار دیگر حماسه‌ای ماندگار در این مقطع حساس از تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.