اعلام برنامه‌های روز جهانی قدس در آذربایجان شرقی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی برنامه‌های روز جهانی قدس در استان را اعلام کرد.

 حجت الاسلام اسکندری با اشاره به برنامه‌های روز جهانی قدس اظهار کرد: راهپیمایی امسال با شعار محوری  فلسطین محور وحدت جهان اسلام قدس در آستانه آزادی همزمان با سراسر کشور در  استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اسکندری ادامه داد: برنامه‌های مختلف و متنوعی از جمله اجرای سرود و مسابقه‌های فرهنگی و هنری در روز جهانی قدس در مسیر‌های راهپیمایی مردم تبریز به طرف میعادگاه نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) پیش بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: امسال راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مساجد در مسیر‌های پیش بینی شده به سمت مصلی اعظم امام خمینی (ره) در شهر تبریز آغاز می‌شود.

وی از سخنرانی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در اجتماع پایانی راهپیمایی روز قدس در تبریز خبر داد و افزود: امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی سخنران ویژه مراسم راهپیمایی روز قدس است که در پایان راهپیمایی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی اعظم امام خمینی (ره) در جمع نمازگزاران سخنرانی خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت آرمان فلسطین و قدس شریف در معادلات جهان اسلام، اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس با هدف اعلام همبستگی مسلمانان سراسر جهان با مردم مظلوم فلسطین و انزجار از اشغالگری و کودک کشی رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اسکندری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه احتمالا اول اردیبهشت ماه که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است عید فطر اعلام شود ۲۵ فروردین ماه به عنوان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور اعلام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.