بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به مناسبت روز قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از مردم ولائی و انقلابی جهت شرکت در راهپیمائی روز قدس ۱۴۰۲ دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر و روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است.

مؤسّس کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با درک درست از نقشه‌های شوم استعمارگران غربی، بر این باور بودند که رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، همانند یک غدّه سرطانی در پیکر جهان اسلام نقشی فتنه انگیزانه، تخریب گرانه و آسیب رسان داشته است؛ بر این اساس باید ریشه کن گردد. جمله راهبردی و جهت دهنده آن عزیز سفر کرده مبنی بر اینکه، «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو گردد»، از پشتوانه آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های انسانی برخوردار است. دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم، دارای ارزش ذاتی بوده و در تمامی مکتب‌ها و ادیان توحیدی، یک فضیلت به شمار می‌آید.

دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین و مبارزه تمام عیار با رژیم صهیونیستی تا رهایی قدس شریف و آزادی تمامی سرزمین‌های اشغال شده از چنگال صهیونیست‌های کودک کش و خون آشام، یک تکلیف دینی و یک وظیفه انسانی برای هر فرد مسلمان و غیر مسلمان به حساب می‌آید.

روز قدس، روزی که به نمادی از مظلومیت و تظلم ملتِ در حصر و آواره فلسطین در برابر جنایت رژیم غاصبی تبدیل‌شده که در طول تاریخ سیاهِ حیاتِ خود، دست به انواع قتل‌عام‌ها، نسل‌کشی‌ها و جنایت‌ها علیه بشریت در سراسر جهان و مخصوصا اراضی مقدس اشغال‌شده مسلمانان زده است.

یورش وحشیانه روز‌های اخیر نیرو‌های رژیم اشغالگر قدس علیه معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی همچنین تعرض به نمازگزاران روزه‌دار و دستگیری تعدادی از شهروندان فلسطینی، موج جدیدی از بیداری اسلامی را به وجود آورده، به‌گونه‌ای که این رژیم جعلی بدترین و تلخ‌ترین روز‌های پرآشوبِ خود را سپری می‌کند.

شرایط منطقه و روند تحولات، به گونه‌ای است که راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، در بردارنده پیام‌های مهم برای دوستان و دشمنان خواهد بود.

به فرموده رهبر معظّم انقالاب اسلامی و فرماندهی کل قوا، حضرت آیت اللّه العظمی امامخامنه ای: "سرائیل نه یک کشور که یک پادگان تروریستی علیه ملت فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان است، بنابراین مبارزه با آن، مبارزه با ظلم و تروریسم و وظیفه‌ای همگانی است. "

بر همین اساس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس شرکت در راهپیمایی روز قدس را، یک فریضه می‌داند و مردم از عزیز و بصیر در سراسر استان فارس دعوت می‌نماید همگام با ملّت مؤمن، انقلابی و ولایتمدار، در این حماسه حضور، شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار