ارتباط ویدئو کنفرانس استاندار کرمان با وزیر اقتصاد

ارتباط ویدئو کنفرانس وزیر اقتصاد با استانداران سراسر کشور در خصوص موضوع مولدسازی برگزار شد و استاندار کرمان نیز در این زمینه نظرات کارشناسی خود را مطرح کرد.

ارتباط ویدئو کنفرانس وزیر اقتصاد صبح امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین با حضور استاندار کرمان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.   

این جلسه با موضوع مولدسازی، چگونگی اجرای این طرح در سال جدید و آخرین نکات و تمایزات برگزار شد. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان این ارتباط ویدئو کنفرانس در خصوص اجرای مولدسازی در استان‌ها گفت: پیشنهاد می‌شود در این زمینه کمیته مشترک برای دستگاه‌های اجرایی با توجه به تعدد پرونده‌ها در استان‌ها تعریف شود.   

او افزود: همچنین پیشنهاد می‌شود تا با تفویض اختیار، یک تیم نظارتی به صورت منطقه‌ای تشکیل و در استان‌ها حضور پیدا کرده، پرونده‌ها را بررسی و پس از تصویب در استان برای تائید به تهران ارجاع داده شود.   

ارتباط ویدئو کنفرانس استاندار کرمان با وزیر اقتصاد

استاندار کرمان بیان داشت: سقف اعتبارات بودجه مشکلاتی را به وجود می‌آورد و عملا فاصله تخصیص تا مصوب است که برخی دستگاه‌ها اعتبارات چندانی ندارند؛ در حالی که ظرفیت‌های خوبی دارند؛ لذا در این زمینه باید چاره اندیشی شود.   

فداکار تصریح کرد: در خصوص پروژه‌های قدیمی در برآورد‌ها مشکل داریم که اختیار به سازمان مدیریت واگذار شده است در صورتی که اگر یک کمیته تشکیل و از ظرفیت کارشناسان استفاده شود، می‌تواند اثرگذارتر باشد.   

استاندار کرمان عنوان کرد: در زمینه مولد‌سازی دوگانه‌ای وجود دارد که هم دستگاه‌های ملی و هم دستگاه‌های استانی پیگیر امور هستند که این مسئله را مبهم و نامعلوم کرده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار