استاندار کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه:

الگوی اقتصاد مقاومتی در استان كرمان پاسخ خود را گرفت/هیچ دغدغه ای برای ماندن ورفتن ندارم

استاندار کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : سعی کرده ایم نگاه عدالتگرايانه در استان داشته باشيم و الگوی اقتصاد مقاومتي در استان كرمان جواب خود راگرفته است.

الگوی اقتصاد مقاومتی در استان كرمان جواب داده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در نشست خبری ، با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه رسانه ها همواره ما را در فصول گرم و سرد همراهی کردند، گفت :در دولت یازدهم چند سیاست را دنبال کردیم که اولین آن این بود که خود را وقف استان کنیم و سعی بر آن داشتم تا با بضاعتمان آنچه که مقدور بود اتفاق بیافتد.


استاندار کرمان با اشاره به اینکه دومین سیاست ما مبتنی بر آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت مداری بر اساس قانون اساسی و شرع بوده است، ابراز کرد:توسعه اقتصادی و پایدار جزو انگیزه پدیداری انقلاب اسلامی بود و ما در دولت آن را پیگیری کردیم.
رزم حسینی ادامه داد:توانستیم در استان میتینگ ها و رقابت های سیاسی خوبی برگزار کنیم و انتخابات بدون هیچ گونه دغدغه ای برگزار شد.

وی گفت:در خصوص بروکراسی اداری مثلث توسعه اقتصادی مشکلاتی را داشتیم و این مثلث توانست تمامی ارکان نظام را تحت تاثیر قرار دهد که دارای کارنامه ای است که گزارش کار آن را خواهیم داد.

استاندار ضمن بیان اینکه فضای کسب و کار بهبود یافته و در بحران آب بسیار موفقیت آمیز عمل کرده ایم، بیان کرد:برهمین اساس به دنبال این مسئله هستیم تا با ارتباطات بیشتر با وزیر نیرو الزامات طرح را در کرمان دنبال کنیم.

وی گفت :سعی کرده ایم نگاه عدالتگرايانه در استان داشته باشيم و الگوي اقتصاد مقاومتي در استان كرمان جواب داده است.

استاندار افزود: فضاي كسب و كار استان بهبود پيدا كرده است و وزير نيرو از مدافعان سرسخت طرح همياران اب استان كرمان است و ايشان به دنبال پايلوت كردن اين طرح در كشور هستند.

وی در ادامه افزود: در دولت يازدهم و با همكاري نمايندگان استان در خانه ملت توانستيم بخشي از معوقات كارگران حوزه زغال سنگ را حل كنيم و به دنبال تزريق منابع به اين حوزه هستيم براي رفع كامل مشكل اين حوزه مي باشید.

رزم حسینی بیان داشت :كرمان در خط قرمز آبي از لحاظ كيفيت و كميت قرار دارد و حضور معين هاي اقصادي در استان داوطلبانه بوده و در اين راستا مهم اين است كه مردم توانمند شوند نه اينكه چه كسي اين كار را انجام داده است.

وی ابراز امیدواری کرد: سرعت بيشتري در اقدامات معين های اقتصادی در سال آينده را شاهد باشیم .

مدیر اجرایی استان گفت:علم اقتصاد می‌گوید در استان کرمان به ازای هر مترمکعب آب، ٨٦٠ تومان بهره وری در بخش کشاورزی و ٨٦ هزار تومان بهره وری در بخش صنعت است پس باید استان کرمان به سمت صنعتی شدن حرکت کند، باید به سمت ایجاد پتروشیمی در استان کرمان برویم و به دنبال تامین فاینانس این پروژه هستیم.

وی گفت:در منطقه بافت نیز پتروشیمی راه اندازی خواهیم کرد نمی‌خواهیم جامعه را از روند توسعه باز بداریم و مردم را نگران کنیم.

استاندا رگفت:در دولت یازدهم در حوزه صنعت و معدن در جنوب بسیار خوب عمل کرده است و برای اولین بار کارخانه ذوب مس در سال آینده در جنوب کرمان راه اندازی خواهد شد.

وی  در خصوص ماجرای تغییر مدیر کل صنعت و معدن جنوب استان نیز گفت: وزیر در اداره کل جنوب قصد تغییراتی داشت و، چون اختلافاتی بین وزیر و بنده در انتخاب این مدیر بود فعلا سرپرستی برای این اداره را انتخاب کرده و در سال آینده مدیر قطعی را انتخاب خواهیم کرد.

وی افزود:ما دولت اعتدالی هستیم و کارنامه دولت در حوزه انتصابات کاملا شفاف است و در این دوران خدمت ۳ مرتبه استعفا داده ام و پذیرفته نشده است و هیچ دغدغه‌ای برای ماندن یا رفتن ندارم، زیرا در مقابل اعتماد مردم، آن‌ها کارنامه و کار می‌خواهند نه شعار و حرف که ما سعی کردیم بیشتر عملیاتی کار کنیم.

نشست خبری امروز با حضور استاندارکرمان و معاونین  وی در سالن پیامبر اعظم استانداری و با حضور رسانه‌های مختلف دیداری وشنیداری استان برگزار شد.


انتهای پیام/س

 

رسانه های استان و نشست صمیمی و خبری با استاندار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار