عیدانه شهرداری کرمان با ۴۰ سفره هفت سین

معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: امسال ۴۰ سفره هفت سین در مسیر‌های اصلی شهر و در برخی از خیابان‌ها نصب شد.

محمود ایرانمنش امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه‌، رسانه‌ها را چشم بینای شهر کرمان دانست و گفت: از انتقادات و پیشنهادات سازنده در این زمینه استقبال می‌کنیم.

او افزود: بعضی از رسانه‌ها غرض ورزی دارند و دلیل بر گفت‌وگو نکردن با این رسانه‌ها دلیل دارد و ما صرفاً موظف به پاسخگو بودن به همه رسانه‌ها نیستیم.

ایرانمنش با بیان اینکه اگر حسن نیت در سوالات رسانه‌ها احساس شود، بدون شک گفت‌وگو خواهیم کرد، افزود: دلسوز بودن خبرنگاران برای رفع مشکلات مردم ستودنی است.

او با اشاره به اقدامات شهرداری طی اواخر پارسال در حوزه خدمات شهری عنوان کرد: بعد از برگزاری سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ستاد استقبال از بهار در کرمان تشکیل شد.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان، افزود: برخی‌ها معتقد بودند که شهر کرمان حال و هوای عید ندارد؛ اما با توجه به انتقادات بعضی‌ها در سنوات گذشته از اینکه شهرداری در نزدیکی ایام عید کار‌های عمران شهری را آغاز می‌کند؛ لذا مقرر شد از اسفندماه کار‌های عمرانی در سطح شهر آغاز نشود و هیچ مجوزی برای کند و کار داده نشد و از ۱۵ اسفندماه همه طرح‌های عمرانی متوقف شد تا شهر در ایام عید بهم ریز نباشد.

او با اشاره به جمع آوری زباله‌ها و تمیز بودن شهر در ایام عید تصریح کرد: در سنوات گذشته سفره‌های هفت سین بیشتر در ورودی شهر‌ها راه اندازی می‌شد، اما امسال ۴۰ سفره هفت سین در مسیر‌های اصلی شهر و در برخی از خیابان‌های نیز نصب شد.

ایرانمنش بیان داشت: پارک‌های بزرگ و فرسوده سطح شهر به خصوص پارک جنگلی شهید باهنر، پارک نشاط و... در دستور کار برای بازسازی و بهسازی است و همچنین تمام اتوبوس‌های فرسوده جمع‌آوری و بازسازی شده و عمر ناوگان اتوبوسرانی شهر کرمان بالا رفته است.

او با اشاره به اینکه طی پارسال تعداد زیادی پارک در سطح شهر افتتاح شده است، گفت: قرار است پارک ۶۰ هکتاری به نوعی، فاز دوم پردیسان قائم در دستور کار برای احداث است.

ایرانمنش با بیان اینکه در مبحث گل کاری شهر عدالت رعایت نشده است، افزود: این موضوع در بعضی از خیابان‌ها به خوبی مشهود است و در برخی نقاط کرمان این امر دیده نمی‌شود؛ لذا این امر با در نظر گرفتن برخی اولویت ها، رسیدگی خواهد شد.

عبدالرضا شیخ‌شعاعی، معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان نیز در این دیدار گفت: هر ساله سازمان میراث فرهنگی یک بازارچه صنایع دستی در پارک ریاضیات برپا می‌کرد و امسال پیشنهاد دادند که این بازارچه در بازار قلعه محمود باشد و با توجه به عرض این بازار با این پیشنهاد موافق نبودیم و میراث فرهنگی و گردشگری در این باره تصمیم گیر هستندو نمی‌دانیم چرا این امر تصویب شد تا بازارچه آنجا باشد؟ ما از علت لغو آن نیز اطلاعی نداریم.

او افزود: بازارچه قلعه محمود یک نواقصی دارد و با انجام اصلاحات قصد داریم که امسال بیش از یک روز در هفته به صورت دایم در آن بازارچه فعال باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار