استفاده از ظرفیت خالی واحد‌های تولیدی برای تحقق شعار سال

فرماندار شاهرود گفت: استفاده از ظرفیت خالی واحد‌های تولیدی در بخش کشاورزی و صنعت را به اهداف شعار سال نزدیک می‌کند.

ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های موجود واحد‌های تولیدی شهرستان با برنامه‌ریزی مناسب تولید بیشتری به همراه خواهد داشت، ابراز کرد: کارگروه تسهیل‌گری در بخش کشاورزی و صنعت با همکاری قوه قضاییه و موثرین شهرستان تشکیل شده است تا ارتقای بهره‌وری را در این ۲ بخش شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه برای مهار تورم باید از تمامی ظرفیت‌ها شهرستان استفاده کرد، افزود: نخستین مولفه مهار تورم و رشد تولید، شناسایی و استفاده از منابع است.

جلالی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره در موضوعات اقتصادی نشانی منابع را دقیق‌تر از هر کارشناسی ارایه می‌دهند، اظهار کرد: داشته‌ها و بضاعت کشور در حدی است که با طراحی هر برنامه اقتصادی می‌توان شرایط را برای زندگی مردم آسان کرد.

فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به ظرفیت‌های این شهر افزود: این ظرفیت‌ها می‌تواند توسعه اقتصادی را به دنبال داشته باشد و طی ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اقدام‌های بسیار خوب انسان ساخت در این زمینه شکل گرفته است.

وی شرط تحقق شعار سال را اراده مدیران عالی، میانی و اجرایی خواند و گفت: برگزاری نشست رییس جمهور با مدیران عالی و میانی حوزه اجرایی کشور در ابتدای سال به منظور گفتمان‌سازی، نشان از اراده جدی در خصوص تحقق شعار سال دارد.

جلالی مشارکت مردم را از دیگر شرایط مهم تحقق شعار سال برشمرد و افزود: مشارکت سرمایه‌گذار در بنگاه‌های اقتصادی به ویژه شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان می‌تواند نقش بسزایی در تحقق این شعار داشته باشد.

تبیین و تحقق شعار سال، عفاف و حجاب، شب‌های قدر، روز قدس، عید سعید فطر و الزامات فرهنگی آن، از موارد مطروحه در این نشست بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار