اختصاص ۹۳۰ میلیارد تومان برای جاده شبستر - تسوج

نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۹۳۰ میلیارد تومان برای جاده شبستر - تسوج خبر داد.

آقای راستی در نشست شورای اداری شهرستان شبستر گفت:بعد از چند سال دوندگی و تلاش ۹۳۰ میلیارد تومان برای ادامه پروژه جاده شبستر_تسوج در نظر گرفته شده است و عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز می‌شود.

آقای راستی با بیان اینکه بزرگترین مشکل شهرستان شبستر کمبود آب شرب و صنعتی است افزود:طرح انتقال آب ارس شروع شده و با سرعت پیش می‌رود و امیدواریم در سال‌های آینده با اتمام این پروژه مشکلات شهرستان شبستر در زمینه آب حل شود.

نماینده مردم شبستر با اشاره به اختلافات مردم با منابع طبیعی و اوقاف خواستار ارائه ساز و کاری برای این حل این اختلافات شد.

آقای دهقان فرماندار شهرستان شبستر در این نشست با تاکید بر اقدامات جهادی توسط ادارات گفت:۹۸۰ میلیارد تومان اعتبارات اشتغالزایی توسط کمیته امداد شبستر محقق شده و اعطای این وام‌ها تداوم خواهد داشت.

فرماندار شهرستان شبستر عنوان کرد:در طول یک سال گذشته ۴۵ واحد تولیدی در شهرستان شبستر راه اندازی شد.

آقای دهقان خواستار جدیت مسئولین ادارات در ارائه خدمات به مردم شهرستان شبستر شد و خاطرنشان کرد:خدمت به مردم و تسهیل گری و تکریم ارباب رجوع جزو اولویت‌های دولت است.

فرماندار شبستر با اشاره به ظرفیت گردشگری این شهرستان یادآور شد:اماکن گردشگری و ورودی و خروجی شهر‌ها و روستا‌ها باید جهت حضور گردشگران آماده سازی شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار