کرمانشاه قطب ورزش در غرب کشور

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت : شهرستان کرمانشاه با ظرفیت‌هایی که در خود دارد قطب ورزش در غرب کشور است.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در مراسم معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، با اشاره به امکانات و پتانسیل‌های ورزش قهرمانی و همگانی در سطح شهرستان کرمانشاه گفت : بیش از ۵۰ درصد ظرفیت‌های ورزش استان در این شهرستان قراردارد.

وی از کرمانشاه به عنوان قطب اصلی ورزش در غرب کشور نام برد و افزود: همین امر می‌طلبد در برنامه‌ریزی‌ها نگاه ویژه‌ای به این شهرستان شود و تقویت آن در ابعاد مختلف از جمله نیروی انسانی، نقش این شهرستان را در تحولات و روند توسعه ورزش استان پر رنگ‌تر خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تاکید کرد: اهتمام به موضوعات مرتبط با جوانان، نظارت جدی و مستمر بر فعالیت هیات‌های شهرستانی، باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در کنار ساماندهی وضعیت آن‌ها باید در دستور کار جدی رئیس جدید ادره ورزش و جوانان این شهرستان و همکاران او قرار گیرد.

وی از دهکده المپیک و مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد به عنوان دو ظرفیت مهم ورزش در استان یاد کرد و افزود: اهتمام در رونق بخشی به این دو مجموعه بزرگ برای استفاده عموم مردم و خانواده‌ها در کنار نظارت بر فعالیت باشگاه‌‎ها و هیات‌های مستقر از ماموریت‌های مهم مدیریت جدید شهرستان کرمانشاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار