تأکید نماینده ولی فقیه بر رعایت حجاب اسلامی

امام جمعه رشت گفت: کسی که به واجب شرعی و سیاسی پایبند نباشد مجازات می‌شود.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در روز‌های گذشته حجت را بر همه تمام و حجاب را واجب شرعی و واجب سیاسی عنوان کردند ، افزود : با این توصیف کسی که به حجاب پای بند نباشد به جنگ با اسلام و دستورات الهی برخواسته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: کسی که به واجب شرعی و سیاسی پایبند نباشد مجازت می‌شود و دستگاه قضا و نهاد‌های قانونی به این جرم رسیدگی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم هم خواهان رعایت حجاب هستند ، افزود: دشمن تلاش می‌کند تا با برنامه ریزی نقشه‌های شوم خود را پیش برد، اما غافل از اینکه مردم مومن و ولایتمدار کشورمان مثل همیشه توطئه‌های آنان را خنثی خواهند کرد.

آیت الله رسول فلاحتی از خانواده‌ها خواست که از فرزندان خود مراقبت کنند تا با اعمال مجرمانه به دردسر نیفتند و افزود : مدیران ارشد هر استان در خصوص شیوه اجرای قانون برای پیشگیری از بی حجابی تصمیم خواهند گرفت.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به رفتار غلط جمهوری آذربایجان درخصوص ارتباط با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: هر کشوری که در فلسطین اشغالی به نام اسرائیل سفارت بزند دشمن امت اسلامی خواهد بود.

آیت الله فلاحتی در بخشی دیگر از سخنان خود بر حل مشکلات کشاورزان تاکید کرد و گفت : اگرچه با رایزنی‌های انجام شده قیمت کود شیمیایی که گران شده بود کاهش یافت ، اما کشاورزان در خصوص محصولاتی که از قبل نتوانستند بفروشند نگرانند و مسئولان استان در خصوص رفع این نگرانی‌ها تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.