مدیرعامل شهربازی کرمان:

شهربازی کرمان در ماه رمضان، پذیرای شهروندان است

مطهری با اشاره به ایجاد فضای معنوی در شهربازی کرمان گفت: شهروندان در ماه رمضان می‌توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از مجموعه شهربازی، استفاده کنند.

روح‌الله مطهری، با اشاره به بازگشایی شهربازی کرمان از دوم فروردین‌ماه، گفت: همان‌طور که به مردم قول داده بودیم، شهربازی با خدماتی متفاوت در دومین روز نوروز، با استقبال مردم بازگشایی شد.

او افزود: شهربازی کرمان از روز بازگشایی همچنان فعال است و در ایام ماه رمضان، نماز جماعت مغرب و عشا در این مجموعه تفریحی اقامه می‌شود و شهروندان می‌توانند، همراه با اعضای خانواده با حضور پیش از افطار در شهربازی، از یک فضای معنوی و تفریحی بهره ببرند و از وسایل بازی استفاده کنند.

مدیرعامل شهربازی کرمان بیان داشت: هم‌اکنون، وسایل بازی جدیدی که وعده داده شده بود، به مجموعه اضافه شده و ۲ وسیله بازی دیگر نیز پس از دریافت مجوز استاندارد به مجموعه اضافه خواهد شد.

او درخصوص اقداماتی که برای بهسازی مجموعه  شهربازی کرمان انجام شده است، با اشاره به تعویض و نوسازی کامل مبلمان شهربازی اعم از نیمکت‌ها و سطل‌های زباله، تصریح کرد: ۱۴ چشمه سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی ویژه  افراد دارای معلولیت نیز به مجموعه اضافه شده است.

مطهری با اشاره به جمع‌آوری جداول و اجرای سنگ‌فرش در شهربازی کرمان،بیان داشت: پایه‌چراغ‌های شهربازی بهسازی شده و روشنایی کل مجموعه نیز، ارتقا داده شده و دریاچه شهربازی با نصب نرده‌های استیل و سایر اقدامات، استاندارد شده است.

او تصریح کرد: برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان و جلوگیری از خطر تصادف، ورودی جدید برای شهربازی کرمان از خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی تعبیه شده است.

مدیرعامل شهربازی کرمان با اشاره به درختکاری و کاشت گل‌وگیاه در مجموعه شهربازی، افزود: همزمان با بازگشایی شهربازی کرمان، دیوار‌ها و دستگاه‌های بازی نیز در مجموعه رنگ‌آمیزی شد.

او بیان داشت: برای بهره‌بری بیشتر همشهریان کرمانی، هزینه استفاده از وسایل بازی در مجموعه شهربازی کرمان نسبت به سایر شهربازی‌های کشور، پایین‌تر در نظر گرفته شده و عموم شهروندان می‌توانند برای گذراندن اوقات خوش در کنار عزیزان‌شان، به این مجموعه مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
امنیت شهربازی ضعیفه واقعا متاسفم براتون...