بسته شدن بخشی از ورزشگاه یووه نتیجه فحاشی به لوکاکو

بعد از توهین‌های نژادپرستانه هواداران یوونتوس به روملو لوکاکو اعلام شد که در دیدار بعدی یووه یکی از سکو‌های ورزشگاه خانگی این تیم به روی هواداران بسته خواهد بود.

دادگاه ورزش ایتالیا امروز حکم داد که بخشی از سکو‌های ورزشگاه آلیانز، ورزشگاه خانگی یوونتوس، موسوم به تریبانو سود به مدت یک بازی به روی هواداران بسته خواهد بود. این مجازاتی است که به دلیل توهین‌های نژادپرستانه به روملو لوکاکو در دیدار روز سه‌شنبه دو تیم اتخاذ شده است.

دو تیم یوونتوس و اینتر سه‌شنبه شب در نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا در ورزشگاه آلیانز به مصاف هم رفتند. در این مسابقه از بخشی از سکو‌های ورزشگاه که بعد ا مشخص شد تریبونا سود بوده است انواع و اقسام شعار‌های نژادپرستانه علیه ستاره بلژیکی اینتر به گوش رسید.

در پایان مسابقه لوکاکو پست تند و تیزی علیه این شعار‌ها منتشر کرد و خواهان برخورد با خاطیان شد. هر دو باشگاه و لیگ سری آ هم در بیانیه‌های مشابه این رفتار‌های نژادپرستانه را محکوم کردند.

اما اولین مجازات واقعی امروز توسط قاضی دادگاه ورزش ایتالیا اعلام شد. برای مجازات هواداران حاضر در تریبونا سود در آن مسابقه اعلام شد که در اولین بازی خانگی یوونتوس که دیدار با ناپولی در روز ۲۳ آوریل خواهد بود در‌های این بخش از ورزشگاه آلیانز به روی هواداران بسته خواهد بود.

در حکم دادگاه ورزش ایتالیا چنین آمده است:" هواداران یوونتوس که در طبق اول بخشی از ورزشگاه موسوم به تریبونا سود حضور داشتند در دقایق ۳۹ و ۴۵ نیمه دوم مسابقه شعار‌هایی رکیک و توهین‌آمیز و نژادپرستانه علیه بازیکن باشگاه اینتر، روملو لوکاکو، سر دادند. بر اساس این حکم بخشی از ورزشگاه موسوم به تریبونا سود در بازی بعدی خانگی یوونتوس بدون تماشاچی خواهد بود".

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار