از صنعت و صنعتگران حمایت ویژه خواهد شد

سرپرست فرمانداری دزفول گفت: با موانع تولید برخورد و از صنعت و صنعتگران حمایت‌های ویژه‌ای خواهد شد.

سرپرست فرماندای دزفول گفت: با افراد و موانعی که مانع رشد صنعت میشوند برخورد و از صنعت و صنعتگران حمایت ویژه‌ای خواهد شد که البته میتوان در زمینه تولید از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده کرد.

به گفته‌ی او دزفول یک شهرستان با اصالت و دارای ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی بسیاری است چرا که حضور بیوت علمای دینی و همچنین آیین‌های مذهبی را میتوان نشان از پیشینه‌ی مذهبی بودن این شهرستان دانست.

خردمند گفت: وجود دانشگاه‌های با قدمت در دزفول نشان از نخبگان این شهرستان است و ۲۶۰۰ شهید که هم در شکل گیری انقلاب و هم در هشت سال دفاع مقدس شهید شدند روحیه انقلابی و شهادت طلبی مردم این شهرستان را نمایان کرده که باید بگویم این روحیه همچنان نیز ادامه دارد.

خردمند گفت: آثار باستانی و گردشگری هم سندی بر قدمت و تمدن این شهرستان است و همچنین وجود رودخانه‌ی دز و زمین‌های حاصلخیز در شهرستان، دزفول را به یک قطب کشاورزی تبدیل کرده است.

به گفته او همه‌ی ما مسوولین باید با وحدت و همراهی نمودن یکدیگر و با استفاده از وحدت بین اقوام در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان گام‌های جدی برداریم.

سرپرست فرمانداری دزفول گفت: باید با وحدت تمام و اقداماتی جهادی و با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای داشتن شهری سربلند و تبدیل دزفول به یک دزفول قوی که بخشی از ایران قوی باشد گام‌های انقلاب را پیش ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.