رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

پویش یاوران قدس در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پویش یاوران قدس در استان خبر داد و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه ۲۵ فروردین به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاوه بر برنامه‌ریزی برای برگزاری راهپیمایی باشکوه و سراسری در روز جهانی قدس، از نهاد‌ها و سازمان‌های عضو ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس انتظار داریم برنامه‌های متعدد فرهنگی، هنری ورزشی، تبلیغی و تبیینی را تا روز جهانی قدس در دستور کار قرار دهند.

وی ابراز داشت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقاشی و کاریکاتور با موضوع فلسطین، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری شب شعر، برگزاری مراسم‌های ویژه در سطح مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و بقاع متبرکه هدفگذاری می‌شود.

خاضع اختصاص بخشی از خطبه‌های نماز جمعه مورخ ۱۸ فروردین به مسأله فلسطین و قدس شریف، برگزاری پویش‌های «یاوران قدس»، «القدس لنا»، «روز جهانی قدس» و «سربازان حاج قاسم» و انتشار گسترده در شبکه‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و اظهار کرد: تبلیغات محیطی و میدانی گسترده، برگزاری نمایشگاه عکس از جنایات رژیم صهیونیستی، برگزاری نشست‌ها و میزگرد‌ها با حضور کارشناسان و صاحب نظران در شبکه استانی و فضای مجازی، پاسخگویی به شبهات رسانه‌های معاند در موضوع قدس و فلسطین نیز موارد قابل احصا و اجرا است.

خاضع تبیین نقش سردار دل‌ها و فرمانده بین‌المللی جبهه مقاومت و شهید راه قدس حاج قاسم سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت و به شکست کشاندن توطئه‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، تولید محتوا اعم از پوستر، موشن گرافیک و تهیه عکس‌نوشت‌های متعدد از فرمایشات امامین انقلاب در موضوع قدس و انتشار در فضای مجازی و استفاده از تلویزیون‌های شهری برای تبلیغات گسترده و وسیع، برافراشتن پرچم فلسطین در یکی از میادین اصلی شهر و آتش‌زدن همزمان پرچم رژیم جعلی اسرائیل و برنامه‌ریزی جهت مشارکت و حضور باشکوه و حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را از دیگر برنامه‌های قابل اجرا دانست.

رئیس ستاد برگزاری روز جهانی قدس استان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه ۲۵ فروردین ماه مصادف با ۲۳ ماه مبارک رمضان به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

خاضع افزود: در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس با حضور گسترده و باشکوه مردم غیور، نوعدوست، متدین و شهیدپرور استان برگزار می‌شود.

خاضع تصریح کرد: این راهپیمایی در مرکز استان شهر یاسوج ساعت ۱۰ صبح از میدان هفتم تیر به سمت خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان مسجد جامع صاحب‌الزمان (عج) تا مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.