امسال جمعه ۲۳ ماه رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس اعلام شد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲۵ فروردین مصادف با ۲۳ رمضان روز جهانی قدس است.

حجت الاسلام سید جواد خاضع مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی روز جهانی قدس در یاسوج با اشاره به اینکه قدس گران بها‌ترین میراث امام راحل است، گفت: امسال بدلیل همزمان شدن احتمالی عید فطر و روز قدس راهپیمایی روز قدس در ۲۳ رمضان برگزار می شود.
 
او افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس باید به هر نحو ممکن در کشور‌های اسلامی و سراسر ایران گرامی داشته شود، زیرا روز خنثی شدن توطئه‌های شوم دشمنان است.
 
حجت الاسلام سید جواد خاضع گفت:باید از ظرفیت مساجد کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی قدس و تبیین چرایی و چیستی مسأله قدس استفاده شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز ویژه برنامه های خود را برای این روز اعلام کنند. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد می گوید: روز جهانی قدس محور وحدت جهان اسلام، نمایش همبستگی امت اسلامی، روز حمایت از آرمان قدس به عنوان قبله اول مسلمانان و ابتکار و یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام سید جواد خاضع گفت: برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در کهگیلویه و بویراحمد شامل تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری، برگزاری شب شعر، تولید محتوا در شبکه ملی شاد، انتشار گزیده بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در مورد قدس و فلسطین در فضای مجازی، تهیه و پخش موشن گرافیک در شبکه‌های اجتماعی، پخش سرود‌های مقاومت از مساجد و بقاع متبرکه، برافراشتن پرچم فلسطین در میادین، آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و توزیع پرچم فلسطین و پوستر با موضوع قدس بین مردم است.

او گفت: لازم است که دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در حد توان و امکانات برای پاسداشت روز جهانی قدس امسال در این استان تلاش کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.