نیمی از مشکلات صنایع استان سمنان امور بانکی و تسهیلات است

مدیرکل صمت استان سمنان گفت: نیمی از مشکلات واحدهای تولیدی استان، بر اساس بررسی‌ها در نشست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، امور بانکی و تسهیلات است

احمدی  ابراز داشت: حدود نیمی از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان مربوط به امور بانکی و تسهیلات است، ۱۷ درصد مصوبات مربوط به امور زیرساختی و زیربنایی، چهار درصد مربوط به امور مالیاتی، هفت درصد مربوط به تأمین اجتماعی و بقیه مربوط به سایر است.

وی از اجرایی شدن ۶۳ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان خبر داد و افزود: سال ۱۴۰۱با برگزاری ۹۱ جلسه این کارگروه، مشکلات ۲۹۵ واحد تولیدی مشکل‌دار مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این جلسات و با حمایت های سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان به عنوان رییس کارگروه و همکاری دستگاه های اجرایی عضو و بانکهای عامل، ۵۴۳ مصوبه به منظور رفع موانع تولید استان به تصویب رسید که از این تعداد ۶۳ درصد مصوبات اجرایی شد و بقیه در دست اقدام است.

احمدی اضافه کرد: طی یکسال گذشته با برگزاری بیش از ۴۰ جلسه هم اندیشی واحدهای راکد استان سمنان در حدود ۹۵ مصوبه در جهت احیای مجدد واحدهای راکد صادر شد که این امر موجب احیا و بازگشت به چرخه تولید ۳۰ واحد تولیدی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار